|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen
|
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
En wie wil iedereen zien op Aib? Dit zou voor mij het ideaalst zijn:
00.00u - 02.00u M.I.K.E.
02.00u - 03.00u Ken Ishii
03.00u - 05.00u Erick Morillo
05.00u - 07.00u John '00' Fleming
|
Geen slechte planning alleen geef ik dan toch de voorkeur aan Technoboy ipv Erick Morillo, maar alleen als ze deftig beuqen in de harddance area (als het zoals op Shockers vorig jaar is hoeft het voor mij niet), zo niet wordt het of Armin (ASOT kan me niet zo boeien, maar op events draait die best ok, iets meer energievol imo) of Marco Bailey en een stuk Sven Wittekind vs Viper XXL.
En ik pak Elof prolly mee (figuurlijk!!! :rolleyes: :p ) tussen 21.30 en 00.00
PS: als ik ergens frontaal tegen aanloop en ik blijf richting Urban area lopen, hou me tegen....voor het goed van de wereld, de vrede, de NATO en VN HOU ME TEGEN!!!!:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
PS: als ik ergens frontaal tegen aanloop en ik blijf richting Urban area lopen, hou me tegen....voor het goed van de wereld, de vrede, de NATO en VN HOU ME TEGEN!!!!:p |
We zullen uw ketting net zó kort maken dat je in alle tenten binnenkunt, maar niet in de Urban tent ;) :p |
|
|
| Freezel |
| Ik ben er NIET bij zaterdag .......... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
We zullen uw ketting net zó kort maken dat je in alle tenten binnenkunt, maar niet in de Urban tent ;) :p |
DEAL, hopelijk staat die tent zowat afgelegen en niet centraal, anders is er een knap staaltje toegepaste quantumfysica nodig om dat te verwezenlijke :D |
|
|
| Dj Tilo |
| any idea who's gonna be the "very special guests"???? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|