|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen
|
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik, maar dan alleen om de traditie in ere te houden ;) :p |
hehe count me in =) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik, maar dan alleen om de traditie in ere te houden ;) :p |
kzal nog zien, tzou kunnen dat ik met de auto kom |
|
|
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Wel spijtig dat ik geen trance-minded vrienden heb en dat mijn vriendin onverwachts ni meekan:( |
Join the club, .. ik ben al jaren op dat gebied kompleet alleen en ga bijna altijd en overal alleen naartoe, de ex-liefjes waren oftewel pop of r&b minded, wel een paar vrienden die graag techno, jump en sommige hardstyle nummers graag horen maar vinden trance saai en te kalm.
En sinds kort werkt die ene vriend waarmee ik nog eens ging clubben (leider van de gang) ook in een club als garcon dus die gaat ook niet meer weg op zaterdag.
Je word dat wel gewoon zenne, was vorig jaar ook gans alleen op AIB Outdoor. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Join the club, .. ik ben al jaren op dat gebied kompleet alleen en ga bijna altijd en overal alleen naartoe, de ex-liefjes waren oftewel pop of r&b minded, wel een paar vrienden die graag techno, jump en sommige hardstyle nummers graag horen maar vinden trance saai en te kalm.
En sinds kort werkt die ene vriend waarmee ik nog eens ging clubben (leider van de gang) ook in een club als garcon dus die gaat ook niet meer weg op zaterdag.
Je word dat wel gewoon zenne, was vorig jaar ook gans alleen op AIB Outdoor. |
Jah tis mijn eerste vriendin die wel van trance houdt (ze kent er wel niks van maar kom - details :toothless ).
Voor de rest wel enkele vrienden die naar fuiven à la Donna gaan om naar 'techno' te luisteren etc. (you knwo what I mean).
In ieder geval, ik ben nog altijd mottig van mijne laatste pita, maar ze zullen daar wel fritten hebben ook zeker? :p In other words: I'm in ;) |
|
|
| FUSyke |
| Waar spreken jullie op voorhand af? Aan het station? Mja ma ik kom met de auto dus ik zal der nie kunnen bij zijn maar ik hoop dat ik jullie wel zal zien op aib zelf é. Heb wel goesting om de BETA-gang eens te ontmoeten:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|