|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen
|
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TranceManiac
Hey BeTa's,
Ik heb gisteren mijn kaartjes gehaald voor AIB Outdoor, en ik hoopte dat 1 van jullie mij wat meer informatie kunnen geven over het feest zelf. Op de officiële site(briljante site trouwens) staat eigenlijk alleen de line-up en de route beschrijving, en op andere sites vind ik ook maar weinig informatie. Hoe gaat het feest nou precies in zijn werk? Wordt het in tenten gehouden ofzo, of is het gewoon op een open terrein? Zou er wat geregeld zijn voor als het gaat regenen(het is toch September hé). En is het feest nou overdag of 's avonds/'s nachts?
|
Het is een groot afgesloten terrein op een weide, maar daarin 5 of 6 verschillende grote tenten, eentje voor elke stijl. Een beetje te vergelijken met Dance Valley dus, maar dan iets kleiner natuurlijk, en geen outdoor stages. Maar normaal gezien gaat alle actie dus binnen door, dus regen moet je niet echt vrezen! :)
Het feest zelf begint om 22u dacht ik, tot 6u of 7u in de ochtend, al naargelang de tent... |
|
|
| FredNova |
bericht van ferry:
Hey guys,
I would like to take this opportunity to explain things from my side regarding this:
Due to a misunderstanding by the organisation, I have NEVER been booked for “Antwerp Is Burning”. Although all media exposure is suggesting otherwise, I will NOT be performing on this festival.
I was very unpleasantly surprised to see my name on the billing. During this weekend, I will be touring in South and North America and this tour has been confirmed already months ago.
I would like to deeply apologize, to everyone who has made plans to see me, for the disappointment this situation may have caused.
Ferry Corsten |
|
|
| Pumaz |
| Well that explains it I suppose :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| En daar gaat AIB's reputatie... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
A: het is 's avonds
B: het is in tenten
C: als het regent ga je een tent binnen of word je nat |
Ik wil u pint :p
BTW ik kom helemaal alleen....ik zoek friendjes |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|