|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen
|
|
|
| Kaidreas |
^hehehe all-time classic
nu zit ik met zo'n stom happy hardcore lieke in men kop...
happpppyyyyyyyyyy is vor homo's of hobo's of whatever
anyways ik wil nog ff terug komen op de line-up..
Nu nrg? damn ik heb nooit de moeite gedaan om iets te beluisteren van hun.. maar daarnet deed ik ff wel moeite.
en sorry maar.. wtf voor crap is me da.
er wordt een beetje teveel geboenkt naar men goesting, als ge wilt boenken doe het dan goed.. ik vind het maar een flauw afkooksel van de hardstyle eigenlijk.
alle Imo e dudes. don't wanna be flamed :nervous: |
|
|
| pooley |
- Cresto + 1 kameraad normaal gezien
- Kaidreas + misschien 1/2 male (non-ghey) friends
- TOR (als alles goed gaat, ook met 2 maten)
- Jasper (Waarschijnlijk ook met een paar maten, maar die hoeven niet heel de avond rond mijn lijf te hangen )
- Dark Apostle (aka Rafic ) (+ misschien een maat uit mijn klas en zijn vriendin, maar dat is nog niet zekers)
- FUSyke + vriendin (en mss nog een paar)
- Freezel + XavierNL (Arminforum, Trance-Inc) (nog niet zeker of we komen, plannen hebben we wel)
- Gladius + broer en neef waarschijnlijk
- Xilver + misschien maat en z'n vriendin
- FredNova + Steve-Austin + Mysteria
- Jedi
- Desperatozz + misschien 1 of 2 maten
- Joker666 + vriendin + enkele collega's (maar deze zijn meer voor techno en harddance)
- Buoyant + Giesber + Xcape + TatanaGirl + CygnusX + nog een paar niet-beta's (nog niet allemaal 100% zeker)
- Pooley met 4-5 maten |
|
|
| Nyah |
- Jasper (Waarschijnlijk ook met een paar maten, maar die hoeven niet heel de avond rond mijn lijf te hangen )
- Dark Apostle (aka Rafic ) (+ misschien een maat uit mijn klas en zijn vriendin, maar dat is nog niet zekers)
- Freezel + XavierNL (Arminforum, Trance-Inc) (nog niet zeker of we komen, plannen hebben we wel)
- Jedi
- Joker666 + vriendin + enkele collega's (maar deze zijn meer voor techno en harddance)
- Buoyant + Giesber + Xcape + TatanaGirl + CygnusX + nog een paar niet-beta's (nog niet allemaal 100% zeker)
- Pooley met 4-5 maten
- Nyah + Monika (+misschien men broer en een kameraad) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
en sorry maar.. wtf voor crap is me da.
er wordt een beetje teveel geboenkt naar men goesting, als ge wilt boenken doe het dan goed.. ik vind het maar een flauw afkooksel van de hardstyle eigenlijk.
|
probeer Nu-NRG - Freefall es nekeer |
|
|
| Dj Tilo |
- Jedi
- Pooley met 4-5 maten
- Nyah + Monika (+misschien men broer en een kameraad)
- Tilo + at least 2 friends(german invasion:tongue2 ) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|