|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen
|
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Or it could be something bad, which means a bad replacement |
...omg maybe it is DJ "TE" Jean :nervous:
of misschien the one and only Tijs :D |
|
|
| CygnusX |
Ik vind het erg dat Ferry nog altijd op de site staat voor de trance area en dat er nog altijd geen officieel nieuws over is. Ze zullen er wel hun redenen voor hebben, maar bij mij komt het dan over alsof ze meer om het geld geven dan om de tevredenheid van de bezoekers.
Wie er in de plaats komt van Ferry maakt me niet veel uit, zolang het maar niet Yves Deruyter is :nervous: Heel stiekem hoop ik op Nu-NRG of Gareth Emery. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik vind het erg dat Ferry nog altijd op de site staat voor de trance area en dat er nog altijd geen officieel nieuws over is. Ze zullen er wel hun redenen voor hebben, maar bij mij komt het dan over alsof ze meer om het geld geven dan om de tevredenheid van de bezoekers. |
Al een sjaans dat ik niet ga voor den Ferry :p |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Al een sjaans dat ik niet ga voor den Ferry :p |
^hehehe das wel ne terechte word. stel u voor dat ge da nog altijd nie weet, en dan komt ge daar achter op AIB. dan storten toch u natste dromen in denk ik |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Heel stiekem hoop ik op Nu-NRG of Gareth Emery. |
Ik hoop ook dat NU-NRG komt mmm dat zou zalig zijn, alleen voor hen zou ik al naar aib gaan. Dat ze maar voor een goeie naam kiezen, laat ze ons maar verrassen:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|