|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen
|
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
:conf:
ik heb gelezen dat het om een eigen geschreven stuk ging, opgenomen met een 70-koppig koor. |
Ik moet zeggen, de melodie van de zang trok volgens mij verdacht op "O Fortuna", was niet helemaal het zelfde, ietsje anders, maar niet veel anders |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Vond ik ook! Als het niet "geript" is zal het in ieder geval wel "geleend" zijn... |
|
|
| Bertn |
200 procent zeker dat het een halve rip is. gewoon paar toontjes veranderd, om geen rechten te moeten betalen.
de man die deze melodie heeft geschreven is al lang gestorven. Ik was echt pissed toen ik het hoorde, ik hoorde er meteen de melodie in van orff. |
|
|
| JediD4M |
Ach dat Anthem van dit jaar klonk mss wat harder, best nog leuk maar geen kippevel of 'big woooow' voor mij,
weet ge theeft idd zowat een effect zoals met Apotheosis - O Fortuna.
En spijtig genoeg vinden sommige dat ze ook nu de hitler groet moeten doen op dit nummer. :nervous: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Bertn
de breakdown met het koor was integraal geript van één van de mooiste klassieke muziekstukken ooit, gecomponeerd door carl orff... |
...die de tekst op zijn beurt geript heeft van de Oude Grieken :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|