|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen
|
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
die hebben zeker gezworen om eentonig te zijn ofzo.. weer een anthem door mike? :/
als ge dan toch een techno-minded anthem wilt door belgisch talent, laat het dan door marco bailey maken hé :) |
marco bailey? laat me niet lachen;)
draaien ok, maar producen, daar kan hij geen zeik van. sommigen zeggen dat MIKE altijd dezelfde sounds gebruikt, maar dat kan evenzeer van meneer bailey gezegd worden vind ik... |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by TOR
^ ik vond de breakdown met dat koor anders wel indrukwekkend.. maar voor de rest was er niet veel aan, idd
maar met Mike zit je altijd goed :D |
de breakdown met het koor was integraal geript van één van de mooiste klassieke muziekstukken ooit, gecomponeerd door carl orff... zoiets doet ge ni, sorry:D |
|
|
| Wildfir3 |
ik vond zijn theme van i love techno anders toch niet slecht hoor...
En jah, ik heb het bewust ni over andere producties... een theme is een theme, geen gewone productie imo. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik hoop dat de anthems goed blijven, ook in de toekomst.
als je ziet wat het anthem van sensation dit jaar was, echt rampzalig...:sadgreen: |
Dat van Trance Energy ook, ze gebruikte allebei koorgezang, maar het past in beide gevallen precies totaal niet bij de rest van het nummer.
Ma het vorige AiB anthem van MIKE was dik ok en ik heb veel vertrouwen in onze MIKE ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Bertn
de breakdown met het koor was integraal geript van één van de mooiste klassieke muziekstukken ooit, gecomponeerd door carl orff... zoiets doet ge ni, sorry:D |
:conf:
ik heb gelezen dat het om een eigen geschreven stuk ging, opgenomen met een 70-koppig koor. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|