|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen
|
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Bertn
sad but true he... maar ik vrees hetzelfde hoor. of ben ik de enige die gemerkt heeft dat, op AIB indoor, meer dan de helft van het publiek constant stilstond bij Armin, behalve als die wa boenk ertussen gooide?
|
ja akkoord, maar heb je vorig jaar op de outdoor gezien hoe heel te tent constant aant flippen was? Er is een groot verschil met in en outdoor gewoon omdat je bij de outdoor voor elk genre een tent hebt. Dus die mensen die stilstonden bij armin gaan dan gewoon naar een andere tent waardoor enkel de echt liefhebber overblijft in de trance tent, trouwens vergeet ook niet dat er toch vrij veel Nederlanders aib outdoor opzoeken. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by djcresto
trouwens vergeet ook niet dat er toch vrij veel Nederlanders aib outdoor opzoeken. |
Woa zalig, springkonijntjes gaan zien in de Hardstyle tent, hoewel Nederlanders kennende zal je ze ook zo zien dansen op trance. |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
eigenlijk e, ma echt eigenlijk e.
is er vreed veel kans da markus toch nie komt.
Ik zou liever hebben van wel, ik ben er een echte fan van zen sets op het moment.
maar ik bedoel da gaat toch echt wel niet renderen. iedereen zit hier wel te juichen enz. maar tis geen beta-party e mannekes.
het moet nog wel geld opbrengen ook, ik denk gewoon dat het belgenvolk geen interesse heeft in zo'n muziek.
ik peinz dat we er allemaal overeens zijn dat ze hier gewoon boenk willen.
alle begrijp me nie verkeerd ik zou nie liever willen, maar ik peinz dat het niks zal zijn ze. |
Kijk nog eentje die het even van op afstand bekijkt.
Kheb zoiets ook gemerkt op Illusion Beach, bij de Blackhole night( Ton TB, Cor en (Mark) Norman )stond 20% van het volk in de Blackhole zaal de rest stond allemaal in de Illusion Resident zaal of the level, het algemene Belgische publiek is jammer genoeg niet op de hoogte van al die dj's en hun kwaliteiten. Waarmee ik nu niet wil zeggen dat die Resident zaal slecht was, want ik stond er van tijd tot tijd ook ferm te flippen daar :toocool:, die "meer nieuw spul brengende Dj's" slaan blijkbaar gewoon niet aan bij het normale publiek. Die flippen liever op oudere maar daarom niet minder goeie schijven.
Maar dat is dan weer mijn bedenking/ervaring. |
|
|
| Joker666 |
Ferry komt dus blijkbaar niet! :confused:
De organisatie is blijkbaar nog op zoek naar een waardige vervanger... ondertussen is volledige site online en Ferry blijft er toch tussen line up staan! Zoiets betreur ik wel, ok spijtig dat hij niet komt, om welke reden dan ook, maar pas dan op zen minst de site aan etc in de mate van het mogelijke!!!
Verder zou ik toch wel Markus preferen als vervanger. Misschien iets minder feestmuziek, maar toch wel beestig goed!
Ik zou voornamelijk gaan voor Ferry, maar de overige line up: Armin, MIKE, J'oo'Fleming, Erick Morillo, Dana, Ken Isshii en dit aangevuld met bv Markus Schulz zou ook meer dan ok zijn.
Dan maar weeral hopen op Ferry of PVD op Antwerp is Burning Indoor of Sensation White in het Sportpaleis volgend jaar!!! 2 namen die gewoon te weinig in Belgie te zien zijn! |
|
|
| Dark Apostle |
Het is me nu al wel opgevallen op zowel fuiven als in discotheken dat Belgskes over het algemeen niet al te veel dansen, een Belgske is op dat punt veel geremder dan een Nederlanderken denk ik.
En no offence voor de meiskes onder ons, maar de laatste jaren tenzij er een zwarte staat te rappen(rap)/janken(RnB) of een of ander Zuid-Amerikaans ritme door de boxen swalpt krijg je die niet in gang en het mannelijk volk dat erbij hoort voelt zich meestal te stoer om te dansen...om nog maar kenbaar te makken dat ze zich amuseren.
En imo is dat geen reden om niet te gaan. Als je nu al wegblijft omdat andere zich niet kunnen amuseren dan benadeel je uzelve |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|