|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen
|
|
|
| Jasperovitsj |
Markus zal misschien niet zoveel volk trekken, maar de echte trance/prog liefhebbers gaan er sowieso op af komen! En hij speelt misschien niet de "hits" die Ferry erdoor draait, maar volgens mij speelt hij de tent wél plat! Een plaat als Blueberry, Arise of Swing to harmony werkt gewoon in een trance-tent, zelfs al ken je die niet echt! :)
Allé, begrijp me niet verkeerd, ik keek ook hard uit naar Ferry, maar Markus is voor mij een meer dan behoorlijke 2de keuze! En ik zou het jammer vinden als er ineens een hoop Beta's thuis zouden blijven gewoon omdat Ferry niet meer komt... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En ik zou het jammer vinden als er ineens een hoop Beta's thuis zouden blijven gewoon omdat Ferry niet meer komt... |
Ik ook, want het zou de eerste keer zijn dat ik een paar BETA irl zie...tenzij...:eek:.....:clown: .....dat een rede is om niet te komen :(
*Speelt VNV Nation - Left Behind* een kijkt met puppyoogjes naar zijn scherm ;) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| mijn ticket ist al besteld, dus ik gan zowieso ... ferry or no ferry ... dezen is going aib :D |
|
|
| djcresto |
| kga straks men affiche ophangen |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
kga straks men affiche ophangen |
:haha: :haha: :haha:
aah, die gekke Belgen toch :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|