|
Antwerp Is Burning Outdoor - 4 september - Festivalterrein, Antwerpen
|
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Zehra
tkomt wel zo over... ge hebt al wa meerdere keren gereageerd op mn posts met het verwijzen naar die avond. sorry mah tis nie da ik u buiten heb gelaten daar eh... ik kon er ook totaal niks aan doen. mah goed amuseert u vanavond |
Offtopic:
tuurlijk komt da over als een verwijt naar u, ma als de jasper zegt da het spijtig is omda gij na een familiefeest moet voor de 2de keer, vind ik (vanuit persoonlijke ervaringen) dat er ergere dingen bestaan dan da, ge kunt ni elk feest meemaken, die opmerking van asta komt nu over als dat ik effe wil oude geiten uit het kanaal halen maar dat is/was de bedoeling niet.
En ja ik geef dan het slechtste vergelijkende voorbeeld mogelijk, excuseer daarvoor, da heeft niks met u te maken al kom het zo wel over, had iemand anders naar een familiefeest gemoeten ik had net dezelfde opmerking gemaakt.
En ja das zuiver persoonlijk ma als ik die nacht kon inwisselen met een bv een trouwfeest in mijn familie dan had ik graag dat feest gemist ...
als jij je nu aangevallen voelt en boos bent dan is dat je goed recht, in ieder geval sorry |
|
|
| SilentEagle |
| Mannen, vrouwen, have fun en zie da'k het gespring en gedreun hoor tot hier thuis. Ge hebt chance, kzit in Antwerpen, ni in Diepenbeek. :p |
|
|
| Dark Apostle |
Ik had er bijna niet geweest, kom van de trap op weg naar badkamer, trap ik op een videoband die mijn ma had geleend en op een van de treden had gelegd. Videoband schiet weg, voet die op band stond schiet ook weg, mijn been wordt onderuit getrokken en had ik me niet tijdig vastgehouden had ik van de trap gevallen en miss iets gebroken :(
Enfin ik ben helemaal opgetut en klaar, nog ff langs bank en ik gereed om pitta te eten......en na de pitta ben ik klaar voor DJ Olaf :p (hij leest dit toch nimeer) |
|
|
| Bertn |
| kwas beter ook geweest:( |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Bertn
kwas beter ook geweest:( |
khaat de site van aib! :whip: zit half uur liggen zoeken naar routebeschrijving... konden de bastards da nie wa gebruiksvriendelijker ontwerpen?! met al da geld da ze verdienen... mah goed... dus hier half uur routebeschrijving gezocht... en mn broer ook half uur proberen over te halen om me te brengen...
1. kwist ondertss al da ik ook aan de kassa kon betalen (grrrrr at ing aib site...)
2. mn broer zat in de auto op me te wachten; echte schat :)
3. had ook al routebeschrijving...
ik kijk naar het uur, bijna 1u; nu vertrekken wil zeggen da ik er ben rond 3u (met de werken en stuff) :rolleyes: heb dan al mike gemist, moet dan ook nog volle pot betalen aan de kassa voor een feestje waar ik de helft al onderweg heb moeten meemaken... mah goed, zal mn geld dan maar sparen voor andere feestjes.
kheb mn best gedaan :( echt spijtig...
btw: bruiloft was wel nice... das al mn enige troost :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|