|
|
| Chicane |
| Dat interview met Jeff Mills wat steeds voorbij komt is dat van Sonar? Die kerel heeft wel een leuk gesprekje. |
|
|
| kolkiewolkie |
LOL, en wie tunede pas om 17.28 in :toothless .
vakantie he ;) |
|
|
| basd |
Wordt dat nog een keer in zijn geheel herhaald?
Het enige wat ik heb gezien is zo'n 'summer chunk' over Sonar, van een paar minuten.. Als er een volledige reportage is, is wel lachen..
Paar weken geleden was er ook zoiets over Detroit Movement festival, was ook erg leuk om even te zien! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by basd
Wordt dat nog een keer in zijn geheel herhaald?
|
Ik vrees van niet. Is er dit weekend namelijk al 3x opgeweest (zondagmiddag ook weer).
Het enige wat ik heb gezien is zo'n 'summer chunk' over Sonar, van een paar minuten.. Als er een volledige reportage is, is wel lachen..
|
Het was steeds een paar minuten interview afgewisseld met een clip van de persoon die geinterviewd werd
Paar weken geleden was er ook zoiets over Detroit Movement festival, was ook erg leuk om even te zien! |
Yep, heb ik ook gezien. Mocht het me lukken een afstudeerplekkie aan die kant van de aardkluit te vinden zal ik daar ook zeker te vinden zijn! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Yep, heb ik ook gezien. Mocht het me lukken een afstudeerplekkie aan die kant van de aardkluit te vinden zal ik daar ook zeker te vinden zijn! |
Het is wel een industriestad tot en met.. Daar moet voor een WB'er als jij toch wel iets te vinden zijn :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|