|
|
| kolkiewolkie |
Gisteravond vertelde Basvh mij doodleuk dat er een reportage van Sonar 2004 op MTV was geweest... meneer kwam er alleen na afloop mee en dat was voor mij dus net iets te laat :toothless . Meteen gekeken op teletekst en jawel: vanmiddag om 17.00!! is het er weer op :toocool: . Voor diegenen die niet weten wat Sonar is: sonar is een meeting van allerlei belangrijke lui en lui die denken dat ze belangrijk zijn uit de technowereld en daar knopen ze dan een 3 daags festival aan vast in het heerlijke Barcelona. Vorig jaar ben ik dus naar het feest geweest (verslag staat wel ergens als je even zoekt) en ik moet zeggen: ik heb d'r redelijk goede herinneringen aan :tongue2 :D . Volgens die Braboboer was het wel een vet programma dus ik zou zeggen: tune in :cool: .
*edited i.v.m. gewijzigde tijd :nervous: * |
|
|
| HiGH_NrG |
| Maar eens even kijken dan vanavond! :D |
|
|
| magrec |
| om 17:00 ook al volgens mij! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by magrec
om 17:00 ook al volgens mij! |
Kon je wel eens gelijk in hebben, waarschijnlijk zat ik vannacht ietwat duf naar de oude programmering te kijken hoewel ik redelijk zeker ben dat er toch echt zaterdag boven stond. Iig is er vanavond om 23.00 iets anders op! |
|
|
| HiGH_NrG |
| Inderdaad 17.00, ik heb even in de gids gekeken... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|