return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
DJ Georges - Contact FM (Frankrijk)

MD-LongPlay
Hallo allemaal,

een paar weken geleden "ondekte" ik de sets van DJ Georges op het Franse radiostation Contact FM, dat in heel Europa ongecodeerd digitaal via satelliet (Astra) te ontvangen is. Zijn stijl is progressive, als je bijvoorbeeld van Markus Schulz' Global DJ Broadcast en Paul Oakenfold Presents houdt, zul je dit ook heel erg goed vinden.

Het programma wordt uitgezonden op vrijdagavond, van 23.00 tot 01.00 uur. De afgelopen weken draaide George elke week, behalve twee weken geleden. Omdat ik nauwelijk Frans versta, weet ik niet waarom hij er toen niet was.

Ik het Franse forum schreef iemand dat Georges uit een bekende DJ in Belgie is, dus daarom bij deze het volgende: heeft er iemand meer info over deze DJ? Zijn er bijvoorbeeld tracklists van zijn sets?

Meer informatie is dus welkom. Op basis van wat ik de afgelopen weken in zijn sets gehoord heb, weet ik zeker dat talloze tranceaddicts ervan zullen smullen! :tongue2

Bij voorbaat dank!
pooley
is da geen dj van La Bush of h2o ?
Jasperovitsj
George's was idd de grote man van La Bush, maar ik dacht dat hij daar nu weg was? Heeft die man geen website ofzo, google?
djcresto
yeah, georges is echt wel één van de betere dj's in België. Laatste wat ik ervan gehoord heb dateert al van 3-4 jaar terug, echt een zalige set toen.

Zou em wel nog eens willen horen, dus rippen en sharen die handel :D
MD-LongPlay
quote:
Originally posted by djcresto
yeah, georges is echt wel één van de betere dj's in België. Laatste wat ik ervan gehoord heb dateert al van 3-4 jaar terug, echt een zalige set toen.

Zou em wel nog eens willen horen, dus rippen en sharen die handel :D

Die sets zijn nog steeds zalig! :-)

Ik heb nu vier sets op MiniDisc, direct digitaal opgenomen van Contact FM middels een digitale satellietontvanger. Contact FM kan in heel Europa ongecodeerd ontvangen worden via de Astra en Hotbird satellieten, het lijkt erop dat hij elke vrijdagavond draait, van 23.00 tot 01.00 uur. Het is inderdaad mijn bedoeling om er high quality rips van te maken... ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium