return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Iemand hier een muisarm?

New Wave
quote:
Originally posted by total woot
Op zich zit er wel een kern van waarheid in, de meeste groningse vrouwen zijn domme schapen, dat gedeelte klopt wel.... maar een zuignappenis? Zou dat zoiets betekenen als een penis waaraan vrouwen graag zuigen, om vervolgens een lekkere nap te doen? In dat geval moeten er meer schapen geneukt worden :D:D

Trouwens Remy, ouwe geitenneuker, doet zich dit effect niet bij jou voor dan, of is t echt alleen voor schapeneukers?

Krijg ik bij het lammetjesneuken ook een zuignappenis? Ik ben al pro maar heb nog geen enkele effect kunnen merken.
Remy D
quote:
Originally posted by New Wave
Krijg ik bij het lammetjesneuken ook een zuignappenis? Ik ben al pro maar heb nog geen enkele effect kunnen merken.

Nee traditiegetrouw moeten het echt schapen zijn.
Remy D
quote:
Originally posted by total woot

Trouwens Remy, ouwe geitenneuker, doet zich dit effect niet bij jou voor dan, of is t echt alleen voor schapeneukers?

Nou sinds de zweedse zoutwater meermin een zoete vulva heeft heb ik het helemaal gehad met de boederijdieren.
dEEkAy

HBtje als een vrau :p
websley
Het is 2020...

Ik roep mijn kinderen tot de aandacht: "Kijk jongens, dit is nou de thread waarvoor ik mij altijd heb blijven schamen"

Mijn kinderen reageren schokkend: "Maar papa, hoe kan dat nou?"

Ik tegen mijn kinderen: "Nou kinders, dat is een lang verhaal..."

Mijn kinderen: "Vertel, vertel!"

Ik: "Okee kids, het begon allemaal op een stormachtige dag in juli 2004..."

Zal ik verder gaan?:clown:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland