return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Een spelcomputer kopen.....

SnuggLe
Goedendag!
Ik wil een spelcomputer gaan kopen, maar ik heb geen idee welke/wat ik het beste kan gaan kopen. Naar mijn mening heb ik drie opties:

- een Playstation 1
- een Playstation 2
- een Nintendo Gamecube

Mis ik daar nog wat bij, een andere goede optie?
Een nintendo is leuk, vanwege Marioparty & Mariokart (spellen die je met zijn vieren kan doen, altijd leuk!) maar een Playstation heeft ook wel wat!

Iemand tips of dingen waar ik op moet letten?
Van welke zijn de spellen duurder?
Zijn er aanbiedingen van een van de bovenstaande spelcomputers?
Vertel het mij!

Greetz,
SnuggLe
DjRV
volgens mij kan je het beste voor een X-BOX gaan ..
SnuggLe
quote:
Originally posted by DjRV
volgens mij kan je het beste voor een X-BOX gaan ..

...en waarom?
Die was ik nog vergeten ja, de Xbox :)
Shabbaman
Aargh! Doe het niet!!!

Volgens mij kan je je keuze het beste laten beslissen door het aantal spellen (wat je aanspreekt tenminste) voor dat platform. PS1 is wel erg oud trouwens. Gamecube heeft volgens mij de minste spellen.

Xbox is microsoft :whip:
Muppet
ligt er aan (zoals shabbaman zei) welke spellen je leuk vindt. Ook het op internet spelen zal wel een rol spelen, de x-box is al online, de ps2 komt er nog aan.

De gamecube raad ik je af, omdat daar de spellen een beetje te kiddy zijn (kenmerk van nintendo). Ze hebben af en toe wel leuke spellen ertussen zitten maar die vallen in het niets bij de andere consuls.

Ps1 niet doen, want de spellen voor de PS1 kun je ook op de PS2 spelen.

x-box is wel een goede machine, de sterkste van de drie qua geheugen/graphics en natuurlijk de x-boxe live optie(op internet spelen) maar de spellen zijn niet de beste. In dit gebied in de ps2 het beste.

De ps2 is dan wel de niet de sterkste machine, maar heeft wel de beste spellen, vind ik dan. Titels als grand tourismo(waar binnenkort het volgende deel van uit komt!) en final fantasy, tekken en nog meer.

Mijn keus zou uitgaan naar een ps2 (heb ik zelf ook). De spellen geven toch de doorslag en die zijn op de ps2 de beste. En qua graphics is hij niet zo veel slechter dan de x-box/

Hopelijk heb ik je kunnen helpen!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland