return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Een spelcomputer kopen.....

TimeportE
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou, ik hoor net dat je veel dingen kan met een Xbox, oa een nieuwe HD erin bouwen en dus dingen makkelijk kopieren. Voor 50 euro laat je hem ombouwen.

Dat is ook wel leuk :D

Is een Xbox ook een DVD player?

jah maar je meot dan afstandsbediening erbij komen.. en aan die hd heb je vrij weinig tot op heden.. ik heb vaker over die ombouwdingen van xbox gehoord maar schijnt behoorlijk tegen te vallen.
Dj Lex
PS2 op zeker. Ik heb zowel Nintendo's gehad (NES, SNES) en Playstations (PS1 en PS2) en Playstation roeleert gewoon! Ik heb een tijdje geen console gehad en heb toen toch maar weer een PS@ aangeschaft. Ben nu weer helemaal verslaafd aan Pro Evolution Soccer 3, Gta: Vice city en andere games.

Gamecube is het gewoon net niet en Xbox weet ik verder niet veel van.
TranceZoner
quote:
Originally posted by emre
emulator? WTF? Klinkt als iets dat in Brinta zit ofzo :conf:

Neehee!! je mot wel opletten he bij biologie! Volgens mij is dat Emulgator :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by TimeportE
jah maar je meot dan afstandsbediening erbij komen.. en aan die hd heb je vrij weinig tot op heden.. ik heb vaker over die ombouwdingen van xbox gehoord maar schijnt behoorlijk tegen te vallen.

- Afstandsbediening moet je hebben voor DVD's op X-box, maar die zit vaak bij een combi-pack als je een X-box koopt. Even opletten dus, vaak voordeliger dan.

- Ombouwen X-Box, schijnt helemaal top te zijn, als ik kennissen mag geloven die 40 a 50 spellen op die HD hebben staan. HD van 160 gig, dvd's en spellen kan je erop knallen, zodat je het origineel niet meer in de X-box hoeft te stoppen. Dus spellen lenen/huren op hd zetten en altijd blijven spelen. Maar hoe het één en ander in zijn werking gaat, weet ik niet, omdat ik nog nooit een omgebouwde X-box heb gezien.
FunkySimon
ik zeg GAMEBOY!

Ideaal voor onderweg naar een feest, of als je er vandaan komt ff lekker in de trein game-boy-en!

Zit je te scheiten, dan is de gameboy ook ideaal! Geen gezeik met die onhandige snoeren, en met behulp van een geweldig kabeltje kan je zelfs met ze twee-en spelen!
Bijvoorbeeld als je bij de pisbakken staat van een feest, en je op de automatische piloot staat...

Thread Closed?
:p :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland