|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by robin
je kan het checken he, my home > game status
en btw. prutser :stongue: |
Ben ook pas begonnen, erg erg vet spel. Gaat nog niet super snel, maar het gaat gestaag :) Licences halen op goud sucks. Heb nu een of andere ford mustang volgensmij, geen turbo, maar redelijk opget. Kan wel steeds 10.000 per race winnen door bij de amateur de laatste race te gaan rijden, dat scheelt. Dat 20x doen (boooooooring) is toch weer een hele vette auto. |
|
|
| Blik |
| heb GT3 A-spec, wel een vet spel maar ook moeilijk. maar Metal Gear solid vind ik echt heel erg tof, ga ik vandaag weer verder mee. Zat ergens vast maar volgens mij weet ik hoe ik verder kan komen |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Blik
heb GT3 A-spec, wel een vet spel maar ook moeilijk. maar Metal Gear solid vind ik echt heel erg tof, ga ik vandaag weer verder mee. Zat ergens vast maar volgens mij weet ik hoe ik verder kan komen |
MGS had ik gelijk gekocht toenie uitkwam, een uurtje meegespeeld en vervolgens 2.5 jaar ofzo niet meer aangeraakt. Paar maanden geleden met slecht weer, maar opnieuw begonnen en uitgespeeld, zeer vet spel, vraag me nog steeds af waarom ik hem zo lang heb laten liggen.
Zit nu op MGS 3 snake-eater te wachten, die schijnt helemaal bizar te gaan worden: http://media.ps2.gamespy.com/media/...086/imgs_1.html voor een paar pics. |
|
|
| MaGiK54 |
Voor de Final Fantasy liefhebbers kan je hier een trailer downe van Final Fantasy VII: Advent Children.
http://media.ps2.gamespy.com/media/....html?fromint=1
Kan haast niet wachten op deze dvd die twee jaar later afspeeld na FF 7 de game. Maar aangezien we in Europa wonen, verwacht ik deze dvd pas over een jaar of wat :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Tim81 |
---
Voor de liefhebber heb ik nog wel een Playstation One liggen, compleet met 2 controllers, flinke memorycard, stuk of 20 spellen en de nodige kabels en adapter...
Als je interesse hebt PM me dan maar, dan komen we er over de prijs waarschijnlijk wel uit!
--- |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|