return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Een spelcomputer kopen.....

MaGiK54
Snuggle je moet even langs de Gameshop in de Weimarstraat gaan of in de Schoolstraat in de stad (ik raad de Weimar aan) www.gameshop.nl. Daaro kennen ze je een hoop vertellen/aanraden en ze hebben (één van de) grootste collecties games daar.

Ik zelf zou voor de PS2 gaan, maar dat voornamelijk doordat ik een Final Fantasy + Gran Turismo freak ben. Tevens is de keuze qua games toch net iets hoger als op de X-Box. Maar de X-box is zeker ook geen slechte keus hoor, qua graphics net iets gelikter.

Voor de cube zou ik zeker niet gaan, lots of kiddy stuff en ze lopen vaak achter qua titels op de PS2 en X-Box. Daarentegen is de cube maar 100 pleuro en Mariokart roeleert natuurlijk wel big time

PS1 niet doen, te oud en PS2 speelt die titels ook af.

ps.
PS2 kan ook online inmiddels.

Keuze is dus inmiddels beperkt tussen de X-Box en PS2.
New Wave
MARIO PARTY!!!!

Ik zou voor de GameCube gaan, MARIO PARTY ROCKS! ;)
SnuggLe
Hmm..ik ben wel Mariokart-verslaafd, oftewel: ik vind dat echt een ontzettend vet spel. Maar om daar inderdaad alleen een Gamecube voor te kopen.

Xbox live is misschien leuk, maarja de Playstation kan dat tegenwoordig dus ook. Een vriend van me heeft nog een hele BERG gebranden playstation1 spellen, dus dat is ook wel leuk/handig. Maar dan moet dat ding alleen omgebouwd worden :whip:

Weet iemand leuke aanbiedingen voor een Xbox/Playstation 2?
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe

Weet iemand leuke aanbiedingen voor een Xbox/Playstation 2?

Qua games of hardware ??

Op de gameshop-site staan aardig wat aanbiedingen qua games voor beide consoles.

En qua conseles zelf, moet je gewoon ff de Mediamarkt of de Gameshop binnen lopen. Grote kans dat ze combi-packs hebben. Dus naast de console een game erbij met afstandbediening + DVD ofzo. Deze packs kunnen verschillen per winkel.
TranceZoner
Snuggle, ik zou definitely voor de Playstation2 gaan. Veel gamecube spellen (niet allemaal) zijn toch meer op kinderen gericht. Bovendien komen op de Playstation2 ook heel vaak de spellen uit die je ook voor de PC kan kopen. Verder biedt de Playstation2 naar mijn mening meer diversiteit zoals bijvoorbeeld spellen als GTA San Andreas, maar ook spellen als bijvoorbeeld Prince of Persia The Sands Of Time. Verder heeft de Playstation2 ook veel vette exclusieve games, zoals de heerlijke Final Fantasy reeks. Als je een Playstation koopt heb je ook gelijk een DVD-speler, weet niet of dit bij Gamecube ook zo is... ???

Volgens mij heb je al een PS2 voor minder dan 200 Euri, dus dat scheelt. Maar misschien is het allerslimste nog wel wachten op de Playstation3, dan heb je echt een wrede machine!!

Ps2 spellen zijn zo rond de 60 Euri geloof ik, maar de echte classics worden 'platinum' titels en liggen dan voor 30 Euri in de winkel. De PS2 kan inderdaad ook online, Gamecube niet d8 ik...

Ow kut me ardappels gan verkeed!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland