|
|
| magrec |
| Ik ga maybe nog een xbox kopen. Die is nu zo in prijs verlaagd misschien nog de moeite waard ook. eerst ff kijken hoeveel geld ik overhou als ik mijn homecinemaset heb gekocht. |
|
|
| SnuggLe |
| Tjsa, moet ook maar eens wat nieuwe games kopen, maar ik haat de FRS! |
|
|
| Little Theseus |
Tsja Bram, de GameCube in dit huis hebben we voor de heerlijke gezelschapsspellen zoals Mario Party (he Tim! en Mario Kart. Laatste aanwinst: Ninja Turtles, ouderwets rammen, heerlijk!!!
De gamecube is niet weg te denken uit onze huiskamer, iedereen hier in huis heeft ook een eigen pc, en daar kunnen we vrijwel alle spellen op doen die ook voor de PS2/XBOX verkrijgbaar zijn. Ligt er dus net aan wat je ermee wil doen, ben je het zat om op je halfgare pc spellen te doen en wil je dezelfde games op je tv scherm doen met een controller, koop een ps2/xbox. Maar de GameCube is toch wel DE console voor als je met meerdere personen in huis woont die dit ook leuk zouden vinden en je een saaie avond wil redden wanneer er geen films op tv zijn en je geen zin hebt om naar de videotheek te lopen.
Oja, ik zou is ff goed rondkijken op marktplaza etc, genoeg nerds die een gamecube hebben maar geen vrienden (en dus een ps2/xbox willen) en m voor weinig geld wegdoen!! |
|
|
| Divine9 |
| Xbox kopen, chippen, hd ingooien en gaan met die banaan..... de spellen op de gamecube mogen iets beter zijn en exclusiever, maar daar betaal je letterlijk wel een hogere prijs voor ;p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|