|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hoe de neuk doe je dat?
Gejat???
|
die jongen die het verkoopt gaat op vakantie en wilt hem voor woensdag verkocht hebben, ben nu bezig een afspraak te maken met die jongen en dan ga ik de PS2 ophalen. :D
en dan ook ff een adresje zoeken om de PS2 om te bouwen, ik ken alleen niemand die in de consolewereld zit dus dat gaat moeilijk worden |
|
|
| Blik |
| vanaf woensdagmiddag heb ik de PS2 :D |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Blik
en dan ook ff een adresje zoeken om de PS2 om te bouwen, ik ken alleen niemand die in de consolewereld zit dus dat gaat moeilijk worden |
valt wel mee...www.ombouwen.nl
Heb de mijne lekker origineel gelaten maar daar kan je je ps2 goed laten 'helpen'.
edit: site is offline, zal waarschijnlijk door vakantie komen? Hou m wel ff in de gaten iig. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maar op een PS2 kan je toch ook Ps1 spellen doen, niet?
Op een omgebouwde ook? |
Op een omgebouwde geloof ik niet, misschien met een nieuwere chip, maar dat weet ik verder niet. Origineel kan het wel, maar waarom zou je ouwe brakke ps1 spellen spelen op je ps2? Dan heb je zo'n mooie machine en dan heb je dus ubergare graphics...
Zonde dus |
|
|
| Smirnoff |
Ik heb ook een keer iets gehoord over een Bootdisk.
Dat zou een cd zijn en als je die in je PS2 zou doen zou ie gebrande spellen moeten kunnen lezen.
Ook heb ik iets gelezen over een of andere chip zie hieronder :
New Version 3.2 - this version is now compatibility with the newest PlayStation 2 console!
With the Swap Magic Discs V3.2, you will be able to play original PlayStation 2 imports, CDR and DVDR backup games.
You just have to add a NoSolder Modchip, S-Box (USB Plugmod), Neo 2.2 Modchip or a SlideCard to modify your console.
Just a single swap - even with DVD games - and you have a perfect solution for playing the latest PlayStation 2 import and backup games.
LINK |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|