|
|
| Ultravibe! |
Het enige live-aspect in zijn act op Trance Energy 2001 was zijn geschreeuw door de microfoon. Maar de muziek die ik toen gehoord heb is voor mij op een feest ongeevenaard gebleven vooralsnog. Choose freedom - Till we meet again - Strange World - Universal nation !:D
Op Dancevallay zal Massive motion in ieder geval wel gedraaid worden dan. Als iemand daar voor die dag alvast een sampletje van zou kunnen regelen..:tongue2 |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Als iemand daar voor die dag alvast een sampletje van zou kunnen regelen..:tongue2 |
de persoon die dat kan heeft net boven je gepost :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
de persoon die dat kan heeft net boven je gepost :toothless |
Me? :conf:
;)
En kheb die TE set hiet ook op de PC staan, wanneer Strange Wold inkickt, kippenveellllllllllllllllllllll!! :eyes:
En dan 30000 mensen zien en horen springen op UN...Mike moet zich toen toch wel een god gevoeld hebben! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Me? :conf:
;)
En kheb die TE set hiet ook op de PC staan, wanneer Strange Wold inkickt, kippenveellllllllllllllllllllll!! :eyes:
En dan 30000 mensen zien en horen springen op UN...Mike moet zich toen toch wel een god gevoeld hebben! |
mike = god!!!! :D :D :p |
|
|
| TOR |
nog meer goed nieuws!
| quote: | New customized cd's in August...
We are proud to announce that in August we will be presenting you 4 brand new customized full artist albums :
- D-View produced by Vlad Dzyatko.
- Unit Response by Vlad Dzyatko.
- Workafiction by Vlad Dzyatko.
- Reminiscence by Remy Cameron.
DI FM collaboration...
Banshee will start cooperating with DI FM. Dj Irish (resident Dj Di FM) has spoken with Banshee and decided to do a monthly show that will feature a lot of new Banshee material, as well as guest-mixes by one of the Banshee/Bonzai-dj's! |
Vlad is een van mijn favoriete producers op het Bonzai label, dus dit is gewoon heaven on earth!!
naast de show op Di.fm komt er trouwens ook nog een eigen Bonzai webradio!
en last but not least, op de website http://bonzaimusic.com/ zijn nieuwe audio samples te beluisteren.. o.m. een remix van de nieuwe Green Martian (die echt wel groot wordt als je het mij vraagt) en een briljante productie van Sublunar.
en wie durft dan nog te beweren dat Bonzai niet de #1 is? :crazy: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|