|
|
| TOR |
| Cherrymoon. bij de live in Godskitchen had L-Vee een groen masker op van een alien.. zalig :) |
|
|
| pooley |
Ah ja nu da ge het zegt !!
laser + spiegelkes
Verdoeme dak da ni herkent heb |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by TOR
Cherrymoon. bij de live in Godskitchen had L-Vee een groen masker op van een alien.. zalig :) |
Hahah, dat lijkt me echt geweldig! :D
Ik kan niet wachten tot de 7de augustus, wanneer ik M.i.k.e. live ga meemaken op Dancevalley. De laaste keer dat ik een optreden van hem heb meegemaakt was op Trance Energy in 2001, dat was een onvergetelijke avond.:eyespop: |
|
|
| TOR |
^ op Antwerp is Burning een paar maanden geleden heb ik er echt van genoten.. het "live" aspect kwam niet echt overtuigend naar voren, maar de nummers van Mike maakten dat gewoon helemaal goed. :)
die versie van Strange World was ongelooflijk.. met die guitaar erbij tijdens de hoofdmelodie.. man, wat een rillingen had ik toen :crazy:
en dan als aflsuiter meer dan 10 minuten lang Universal Nation.. de tent ontplofte gewoon! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
en dan als aflsuiter meer dan 10 minuten lang Universal Nation.. de tent ontplofte gewoon! |
Jammer genoeg net hetzelfde als de live act tijdens I Love techno in 2001...:(
Ah wel, ik had er gewoon veel meer van verwacht, al bij al was het zeker niet slecht! :)
En op DV ga ik die live ook zeker zien, hopelijk speelt hij een paar nieuwe nummers! :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|