return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
TOR goes hardstyle

ScuL
quote:
Originally posted by Phortastic
das wel een luxe dat je kan kiezen ;)
je gaat in sweden wonen dan neem ik aan ?

yes dat klopt.

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ik steun u mijn broeder, alleen moet ik wel toegeven dat Hardstyle er zwaar op achteruit is gegaan en dat het met momenten wel heel dicht dicht bij Jump begint te komen :(

ben ik wel met je eens, in het begin 2001/2002 lag het ook dichter bij de (hard)trance. het zoekt steeds meer hardcore op en van de laatste producties is er weinig originaliteit te vinden.
maar .. wie goed zoekt zal goeds vinden. :)
er is nog steeds wel goed materiaal, alleen lastig te vinden in het bos der kaasproducties :p

quote:
Originally posted by TOR
Scul: de opmerking van Freezel niet al te serieus nemen, er staan immers ":p" smileys...

ik weet maar al te goed dat ze het afdoen als grapjes maar stiekem menen ze het toch. ze bleven het op NLTA net zolang herhalen totdat ik opgehoepeld was.. jammer dan. binnen SWETA heerst er veel meer eenheidsgevoel, zelfs mensen die meer van chilltrance houden hebben respect voor mijn werk, en ik andersom. kan ik van NLTA niet echt zeggen.
Buoyant
tja Nederland, het land van openheid en soms ook iets te veel arrogantie, heeft ook altijd een keerzijde allemaal natuurlijk

maar ja genoeg offtopic denk ik eh, hier heeft onze Tor ook niks aan
en hij heeft nog wel zopas een wereldhit gemaakt
TOR
quote:
Originally posted by Buoyant

binnenkort op #1 in de dancecharts... Kamikaze :stongue:

quote:
Originally posted by ScuL
hebben respect voor mijn werk

produceer je ook dan? ergens een website waar we een nummer kunnen downloaden? of ben je verbonden aan een label? :)
ScuL
quote:
Originally posted by Buoyant
tja Nederland, het land van openheid en soms ook iets te veel arrogantie, heeft ook altijd een keerzijde allemaal natuurlijk

maar ja genoeg offtopic denk ik eh, hier heeft onze Tor ook niks aan

De openheid gaat mij persoonlijk veel te ver. Ik ben het bijvoorbeeld totaal oneens met het drugsbeleid, maargoed het resulteert er wel in dat we indirect van die mooie feesten kunnen genieten. Maar al met al maak ik dagelijks zo veel ergernissen mee dat de maat zo langzamerhand wel vol begint te raken...

quote:
Originally posted by TOR
produceer je ook dan? ergens een website waar we een nummer kunnen downloaden? of ben je verbonden aan een label? :)

Ja al geruime tijd, de laatste 2 jaar wat serieuzer.
op mijn site http://www.scul.net staan wel wat voorbeeldjes onder ProductionS maar ik heb mijn site al weer een tijd niet geupdate.
Er staat ook een mixje op de intropagina met 5 nummers van mij.

Mijn laatste werk (een remix) heb ik ook op TA gepost in "music production". da's deze plaat: http://www.scul.net/mp3/hardest-scul.mp3 ....... Ik moet er wel bij zeggen dat deze wat harder is geworden omdat de gemiddelde trend in scene de laatste tijd harder is. Ik heb persoonlijk niet zo veel problemen met 't hardere werk aangezien ik ergens in 1995 begonnen ben met hardcore :D
(Maar ik ben overigens wel duidelijk van mening dat het twee verschillende stijlen zijn en ze dat ook moeten blijven)

Ik heb in september een platencontract ondertekend bij Hardnation Records (www.hardnation.de) van Sam Punk. 4 van de nummers uit bovenstaand mixje liggen op de plank om gereleased te worden, laatst gepostte remix komt misschien uit op IMP in Nederland.
Aangezien mijn nummers bij Hardnation nog niet verwerkt zijn kun je op hun site verder niks over me vinden. Ik moet Sam Punk binnenkort weer 's aan zijn jasje trekken.. Hij is altijd met zo veel projecten tegelijk bezig dat er wel 's wat blijft liggen :)
TOR
quote:
Originally posted by ScuL
http://www.scul.net/mp3/hardest-scul.mp3 .......

wow dit is echt hard hehe..

vind het begin uitstekend, lekker die diepe kicks.. de snare kan wel nog iets harder. vanaf de synths erin komen is het niet echt mijn ding meer, maar qua productie klinkt het helemaal in orde. vette basslijn...

o ja, die vocal lijkt nergens naar :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium