|
|
| jprow800 |
Moi,
Ootteks käyny imuttaas anjunabeatin matskua niiden saitilta? Rokkaaaa.... http://anjunabeats.com |
|
|
| GrimReaper |
Enpä oo vielä.. ei toi tiukkaan pakattu "digitaalinen" formaatti oikein jaksa innostaa mutta kai se kohta täytyy kun kaikki näyttää olevan siirtymässä siihen. Oon kai sitten elitisti kun nykyisin suuri osa mp3:sista ja muista vastaavista formaateista kuulostaa niin kamalan tukkoiselta alkuperäiseen 12"/CD -muotoon verrattuna etten voisi kuvitellakaan enää soittavani niistä tehtyjä levyjä missään baarissa vaikka aikoinaan niin olen tehnytkin. Periaate kai vaikuttaa silti enemmän.
Muutenkaan ei oikein innosta maksaa mp3:sista tai wma:ista kun ne nyt on mitä on laadultaan...
:haha: |
|
|
| XeQtOr |
| Jos ne möis vaikka waveja niin niit vois ehkä jopa ostaakkin.. Ei paljoo mikään 128kbps mp3 innosta ku saa ilmaseks parempilaatusen.. |
|
|
| Kinde |
| Anjuna saa kyllä pitää wmansa... se on ihan sama vaikka ne ois laadultaan kuinka hyviä niin en mä ala periaatteestakaan räpeltämään niiden kanssa. Muuten olen kyllä ihan tyytyväinen kun niin monet eri mestat on alkaneet myydä mp3-downloadeja. Ittellä kun ei oo dekkejä niin välillä harmittaa se, että joutuu kuuntelemaan suosikkibiisejä jostain kälysistä vinyyliripeistä. Oon tossa kierrellyt aika paljon noita saitteja läpi ja tehnyt vähän kartoitusta mitä biisejä löytyy mistäkin.. tarkoitus olisi ostaa kaikki suosikkibiisit mitkä löydän 320 kbps laadulla ja sit polttaa ne cd:lle. Esim. EDM Digitalista ja 3Beat Recordsista aion ostaa useamman biisin tässä kuussa... oon vaan odottanut vielä muutamaa biisiä mitkä pitäs ilmestyä sinne tässä piakkoin (esim. PQM:n Aenema). |
|
|
| MekkaFIN |
| Eipä oikein innosta mitään MP3:sia alkaa ostaan. Kyllä se CD pitää käteen saada! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|