|
|
| Pumaz |
Een track nog eens kunnen afwerken, het begon als een experiment om tribal eens met iets anders te mengen. Neem deze track niet te serieus op, dat ik heb toen ik het maakte ook niet gedaan :D
De naam is een uitvindsel van TOR, die de laatste tijd al mijn namen mag verzinnen :toothless
Dit is geen mcprog, dus mss is het de moeite :p
Link |
|
|
| Zehra |
Ik zou echt nie weten waaronder ik dit moet klasseren mah dat is ook niet nodig eh. Tis eens iets anders en ik moet toegeven dat het niet slecht klinkt. :) Leuk melodietje weer en je tribal feeling weer goe gegeven, Jack. Doe zo verder... ;)
Mss een dub maken van iets anders? :D:p |
|
|
| TOR |
yup, erg lekker.. het is uniek, en dat maakt het zo goed. na een paar minuten verwacht je een vet tribal tech-trance nummer, maar dan komen die electro-achtige synths erbij, waardoor het een heel andere richting krijgt.
die tweede melodie vind ik zalig.. op het eind laat je die nog wat nazinderen... good job! :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
die tweede melodie vind ik zalig.. op het eind laat je die nog wat nazinderen... good job! :) |
Hehe, my plan worked :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|