|
Nieuwe Prodigy album, wat vinden we ervan ??
|
|
|
| Smirnoff |
Ik zat net naar die nieuwe CD van "The Prodigy" te luisteren (Prodigy - Always Outnumbered Never Outgunned) en het viel me op dat ik er "anders" naar luister dan de vorige albums. Ik vind het allemaal een beetje filmmuziek eigenlijk, niet lekker om naar te luisteren maar als je er een wilde achtervolging bij denkt klinkt het wel leuk.
Wat is jullie mening ?? :rolleyes: |
|
|
| jp |
| Nieuwe tracks van de Prodigy moet je eerst 10x luisteren voordat je ze 'begrijpt' :) |
|
|
| Valhalla |
| vind hem persoonlijk minder als de vorige albums, maar zeker niet slecht |
|
|
| Raymond |
Wat een heftige dark en oldskool sound, de tering!!! Nu al het best album van het jaar. De Prodigy is back with a bang :eyes:
ps. voor al die halvezolen die zeggen dat je met software niet hetzelfde kan als met hardware, tip luister dit album. Volledig geprogrammeerd in Propellerhead 'Reason' alleen de Beats zijn Analog! |
|
|
| xxl |
[prodigy-fan]
Volgens mij hebben ze te lang in de studio gehangen en te weinig wezen stappen. Het is voor mij duidelijk dat ze het mtv publiek hiermee tevreden kunnen houwe, maar ik moet de cd waarschijnlijk nog eens 9x luisteren voordat ik hem begrijp... Jammer voor mij, beter voor de mtvkijkertjes, die zien de prodigy-clips waarschijnlijk 1000x gedraaid gaan worden op tv :whip:
[/prodigy-fan] |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|