|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat :rolleyes:
Klop / klepel verhaal en verkeerde verbanden leggen die ik niet eens maak.
|
Bram ik dig jou echt niet. Snap niet waar jij je verkeerde verbanden vandaan haalt want die maak ik niet.
Om vervolgens aan te geven dat er niet te discussieren valt, nee klopt als je meteen gaat roepen dat het geblaat is. |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Donna
En er valt niet te discussieren? why not? |
Hm ja dat is misschien ook meer mijn eigen probleem, ik denk dat ik het met 90% van de mensen hier wel eens zou zijn als ik irl een discussie zou voeren over ID&T. |
|
|
| Donna |
Sja tis maar een gesprek over een organisatie:P
En eigenlijk vind ik die organistaties ook wel ok want juist daardoor komt er straks een steeds beter aanbod van feesten die de tegenhangers gaan zijn van een so called sucksation etc etc.
Met alles maak je pieken en dalen mee,en maar goed ook want zonder dalen zou je de pieken never nooit meer kunnen herkennen:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DjRV
Bram ik dig jou echt niet. Snap niet waar jij je verkeerde verbanden vandaan haalt want die maak ik niet.
Om vervolgens aan te geven dat er niet te discussieren valt, nee klopt als je meteen gaat roepen dat het geblaat is. |
Jawel, kijk:
| quote: | wat loop je nou te zeiken man, beetje arrogant van jou om iemand zo te zien omdat ze kop je niet aanstaat. als die dude al arrogantie heeft is dat wel omdat ie daar een reden voor heeft. die gasten zijn met niks begonnen en hebben nu een bedrijf wat wereldwijd bekend is.
ethnisch oogpunt?? je hebt het over entertainment man, niet over je onderdak of je voedsel. |
Ik vind zijn kop arrogant, maar daardoor zie ik ID&T nog niet als 'klotebedrijf' ofzo. Ik zeg juist dat ik er veel respect voor heb. Ik zeg PUUR dat zijn KOP mijn niet aanstaat, verder niets. Ik zeg ook dat ik geen idee heb waarom precies. Just a feeling. Heb jij dat nooit als je het hoofd van bepaalde mensen ziet? Zo'n zelfingenomenschap etc?
En waarom er niet gediscussieerd kan worden, wat ik vervolgens roep, is omdat je op basis van onwaarheden niet kan discussieren. Plus dit verband wat jij hierboven beschrijft heb ik dus nooit gezegd/bedoeld, dus daar kan je dan ook niet op verder discussieren. Ik kan het alleen uitleggen. Snappez-vous?
Oh en nog wat over discussie: het is meestal wel handig om niet te en in discussies, oftewel: ik vind het lastig om als je echt in een flinke discussie zit te zien of iemand t of dat het gewoon discussie is. En dat is lastig.... Dus Donna :p |
|
|
| Donna |
| Naja dan maar een cursusje herkennen van ******ijtjes volgen Bram,ik vraag maar 30E per uur:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|