|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Grappig is dat maten van me Monumental toch ook weer erg commercieel vinden omdat ze bijvoorbeeld nu pas sinds een tijdje minimal programmeren terwijl ze echt vooruitstrevend geweest waren wanneer ze dit jaren geleden al gedaan hadden toen het nog geen hype was.
Tevens vond ik die beuk tent echt nergens over gaan afgelopen Awake Festival en die was wel de hele dag door het beste gevuld dus dat is wat Nederland nu eenmaal wil; harder, hardst en dus zet Monumental die beuk tent neer... |
Heb je ook helemaal gelijk in hoor, dat ontken ik niet. Commercieel is veel breder en iedereen interpreteerd dat anders, d'r is geen 1 definitie die alles samenvat. Vooruitstrevend, commercieel, ethisch etc etc....dit is een discussie die toch nooit te 'winnen' valt, zoals ik al zei. Veel dingen zijn ontzettend subjectief.
Moraal van het verhaal: gewoon lekker je eigen feestjes uit blijven kiezen en verder de rest....niet dan? :) |
|
|
| kolkiewolkie |
Baske, verander die avator es man :whip: , je een beetje aan mij gelijk stellen :D ;) .
Oja:
com·mer·ci·eel (bn.)
1 betr. hebbend op de handel, het zakenleven => zakelijk
2 gebaseerd op het maken van winst
---------------------------------------------------------
ethisch (bn.)
1 tot de ethiek behorend => zedelijk
ze·de·lijk (bn.)
1 betr. hebbend op de normen of opvattingen van goed en kwaad => ethisch, moreel, zedenkundig
ethiek (de ~ (v.))
1 praktische wijsbegeerte die zich bezighoudt met wat goed en kwaad is => ethica, moraal, moraalfilosofie, moraaltheologie, zedenkunde, zedenleer
et·nisch (bn.) :D
1 betr. hebbend op, eigen aan de volken
Verder ga ik er niet op in enzo, is het veels te mooi weer voor :toocool: . Op het overgrootte deel van de aardkluit is het all about the money, en eerlijk is eerlijk, dat is bij mij niet anders :p . |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|