|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen
|
|
|
| Keldana |
was a nice event, but not that great I thought before ....
and "in full effect" ??? An event with that name should have a bit more light and sound in my opinion ....
was the full time in the "groote zaal" ... cool tracks spinned ... the only set I wasn´t that happy about was Cor Fijneman .... no straight line, soft to hard and back .... dunno what he thought he does there .... |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ja Esther, nu weet ik het zeker... Voortaan moet je van me ster af blijven :D |
Toch n mooi aandenken?:D :tongue3 |
|
|
| Jordi Bouman |
Vond het eerlijk gezegd een matig feest.
Kan best begrijpen dat de organisator mooie beelden voor ogen had maar helaas worden deze niet altijd de realiteit (Ik spreek jammergenoeg uit ervaring)
Het blijkt maar weer dat het een moeilijke tijd is voor dansland en een leuk feestje neerzetten is niet meer zo makkelijk als vroeger.
Laat ik bij het begin beginnen :)
De promotie van Arise vond ik zeer goed (soms wel tot vervelends toe).
Ik heb nog nooit zoveel spam ontvangen :)!!!
Ik krijg er in Den Haag natuurlijk weinig van mee maar je KON er gewoon niet aan ontkomen om er niets op internet van te zien.
Ook bij het inrijden van Nijmegen zag ik volop posters.
Wat betreft line-up kan ik het kort houden. Ik hou niet van trance dus de line up was mij behoorlijk onbekend. Ik heb dus geen idee of dit een waardige trance line up is waarvoor mensen echt gaan komen.
Het boeken van Özgür was een goede zet. Ik denk dat op Exposure ong. 40% van het publiek voor Özgür kwam en 60% voor Satoshi Tomiie.
Bij binnenkomst viel mij gelijk wat op. Ik zag Arise crew t-shirts, Arise crew/artist nekkaartjes (oid) en nog wat andere dingetjes.
Dit zijn dingen waarvan ik me voor kan stellen dat een organisatie dat wil doen maar het is niet echt super belangrijk. Zonde van je geld zou ik zeggen.
Toen ik de zal inliep hoorde ik het verschrikkelijke geluid. Wie verzint zoiets om dat daar neer te zetten??? Echt ongelooflijk!!!
Ik kan niet begrijpen dat een proffesioneel bedrijf dat neer durft te zetten en na het testen ervan tevreden kan zijn.
De speakers waren veel te klein en absoluut niet in staat om een zaal van dat formaat van geluid te voorzien.
De speakers in de achterkant van de zaal werkte zelfs op mijn lachspieren (ik heb thuis meer staan!!).
Het licht vond ik ook niet echt boeiend en decoratie was minimaal.
Perry vond ik eigenlijk al te trancy dus voor mij was de lol er snel af.
Heb wel weer even Ibiza memories naar boven gehaald met Bouma. Leuk om je weer te zien en waarschijnlijk tot zaterdag.
Om 3 uur naar huis gereden om nog even naar Stef & 16 Bit Lolita's te kijken in het Paard.
Al met al blijkt maar weer dat je als startende organisatie niet te groot moet beginnen. Bouw je publiek op, creeër een vertrouwensgevoel en ga dan beetje bij beetje groeien.
Ik ben heel benieuwd of de organisatie het nog een keer gaat proberen. Ik zou dat iig wel erg knap vinden.
( Dit is zonder dat ik het door had mijn langste post ooit geworden geloof ik :) ) |
|
|
| SnuggLe |
Tuurlijk doen ze het nog een keer! :) Het is gewoon een heel leuk initiatief!
Maar ik moet zeggen dat ik ook mijn bedenkingen had bij zoveel promotie. Jullie zetten meteen hoog in Robin :) Goed op zich, maar idd; promo kost geld, netzoals Ticketbox wat 3 euro per kaartje is.... Dat is allemaal best wat!
Maar als de volgende dichterbij is, ben ik wel aanwezig! :D |
|
|
| MeCo |
| Had er kwa geluid ook wel meer van verwacht. Ik vindt dat Robin als organisator te veel goeie dingen had belooft. Line up vondt ik super, licht vondt ik ook gaaf. Geluid was echt bagger, behalve in dat kleine TA zaaltje. Set van Ozgur heb ik helaas gemist. Kwam binnen toen Perry O'Neil begon te draaien. Wat mij betreft top!! Ook nog even bij Passiva gaan kijken, echt een talent hoor. Maar ik kwam eigenlijk voor Thrillseekers, en dat was voor mij toch echt het toppunt van de avond. Wat mee ook zwaar tegen viel was de set van Cor fijneman. Begon ontzettend rustig en ging daarna heel snel gas geven. Snap ook niet waarom Marc-S niet op die tijd stond. Jammer dat er toen weinig mensen nog in de zaal stonden. Was wel weer een wereld set vondt ik. Lekkere trance en de mensen waren tenminste door het dolle. Dus dit vondt ik ook jammer van de avond. Ja en toen Dazzle, god wat een drama. Wie mixt Strange World van Push nou uit voordat die plaat z'n hoogte punt heeft bereikt. En dan nog op de manier waarop. Keihard over z'n toeren en volgens mij liep het zwaar ernaast. Toen ben ik maar gevlucht naar de kleine zaal waar ik heb genoten van Blighty. Daarna maar in de gang gaan chillen en toen naar huis. En uuuh heb gelukkig niemand gezien van jullie dus heeft me ook geen bier gekost:tongue2 Dus Robin de volgende keer beter en niet meer van die dingen beloven die je niet waar kunt maken.... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|