return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen

Partyhardy!
Goed genoten op Arise! :cool:

Teagle zette echt een heerlijke openings set neer met alleen maar vette tunes zoals bijvoorbeeld Son Kite - Colours (Luke Chable Remix) :eyespop: en Eric Prydz - Spooks! :tongue3

Vervolgens Ozgur Can die ik ook heerlijk vond draaien, heb een aantal nieuwe super tunes gehoord! vet! :cool:

Stukje van David zijn set gehoord, hij mixt super en originele platenkeuze!

Toen naar Elsandro waar ik een gedeelte gehoord heb wat super was, breaks met mooie melodiën, helemaal mijn stijl, ik kan me een David West plaat nog herinneren maar Sander of Sido weten de precieze en gehele tracklist wel! :D

Vervolgens Perry O'Neil ook weer een top set! :) Ik vind zijn remix van Audioholics - External Key weer erg sterk en deze werd nog gedraaid door Passiva die ook heerlijk stond te draaien! :)

Echt veel bekenden en ook een hoop ta-ers, erg gezellig!

quote:
Originally posted by Sabina
Ook leuk om PartyHardy nu eens te spreken :D
We zien heb altijd wel rond springen maar goed..... dat was vanavond een stukje rustiger ;)

ja idd! dat was een tijd geleden zeg! :)

quote:
Originally posted by ahp2002
Dat die man nog geen quizmaster is geworden, wat een showman!

whaha, lijkt me geen goed plan! :clown: was gezellig Tim, zie ik je volgende week op IC? :)

quote:
Originally posted by jp
......uiteindelijk zal iedereen in welke staat dan ook maandagmorgen weer uit z'n bed moeten komen :(

Inderdaad! waaa! geen zin in! :eek:
eieregooie
quote:
Originally posted by Phortje
't is alleen vrij nadelig dat ik me nu redelijk uitgeslapen voel en morgen toch echt weer college heb :p
Maar dat probleem komt iedereen vast erg bekend voor :D

T ligt er maar net aan of je er een probleem van maakt natuurlijk :p
Phortje
quote:
Originally posted by eieregooie
T ligt er maar net aan of je er een probleem van maakt natuurlijk :p

wat een ontzettende ei-opmerking is dit :p
Wat dat betreft is nachtwerk ideaal natuurlijk :p
Donna
De nacht is gewoon DE ideale tijd om wakker te zijn zodat je je lekker vrij kan bewegen,s'morgens lekker je bed induiken en in slaap vallen als je de mieren uit de hoop called "aarde" op hoort starten;)

ERG jammer van de lage kaartverkoop mannen,btw,zijn jullie sets opgenomen??
djcresto
Ik vind het een beetje raar dat de meeste commentaren zo lovend zijn. In sommige posts hier was perfect geluid en een fantastische lasershow beloofd. Deze beide dingen waren helemaal niet aanwezig. De locatie was nice maar niet wow. De muziek was in de main zeer leuk tot halfweg Cor zijn set. Ik heb me wel geamuseerd maar voor mij was het geen topfeest. Veel lag wel aan het weinige publiek, sfeer was er ook al niet zoveel. Ticketprijs lag idd zeer hoog. En december is al een dure maand voor velen. Verder was de goedkope prijs van de redbull en pluspunt en heineken als bier weer een negatief punt.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland