|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen
|
|
|
| moore |
| Was a great party, with wicked sets from Özgür Can, Perry O'Neil, The Thrillseekers and Noah! Too tired, cant write.. |
|
|
| synthmann |
vond de muziek en de locatie echt top, vooral Perry O'Neil vond ik super draaien, toen stond ik echt te flippen achter het verhoginkje en de rest van de zaal leek stil te staan....
jammer dat het zo rustig was, ik heb geen idee maar ik zou zeggen dat nog niet 30% van de kaarten verkocht was. hopelijk spelen ze wel kiet met de centen zodat dit niet meteen het laatste Arise feest was.
suggestie voor volgende locatie: Nightlive maastricht!! |
|
|
| Djeebie |
De locatie was inderdaad super! En de line-up van de grote zaal tot en met de Thrillseekers ook heel erg goed.
Ik heb me in ieder geval goed vermaakt met de Rotterdam posse en High NRG :) Leuk om Tijs te zien openen ook al waren wij toen zowat de enigen in de zaal :p Helaas Onno niet meer kunnen horen draaien, maar ja volgende keer beter :)
Het was in ieder geval een goed feestje op een mooie locatie. En hopen dat het volgende keer wel vol zit :) |
|
|
| tango |
Als ik hier een beetje de reply's lees denk ik toch dat de 30 euro prijs iets teveel van het goeie was. Niet dat je geen waar voor je geld kreeg, maar als drempel voor mensen om te komen. Voor mij was dat namelijk de reden om niet te gaan. Ik woon maar 20 minuutjes rijden van nijmegen af dus in eerste instantie wilde ik gewoon ook gaan, ondanks dat het een trance feest zou worden. Vooral toen ik hoorde dat ozgur geboekt was leek het me een leuk feestje te worden. Maar toen ik de rest van de line-up zag en de entreeprijs hoorde begon ik toch te twijfelen. De trance namen zoals Cor Fijneman, Marc-S en Steve Hellstrip kunnen mij echt niet boeien. Dat zou erop neerkomen dat ik alleen voor ozgur en de lokale TA mannen ruim 30 euro moest dokken. In de dure december maand vond ik dat iets teveel van het goeie, vooral nu IC maar 26 euro is met voor mij een meer aantrekkelijke line-up.
En tevens werkte het niet in jullie voordeel dat the matrixx op die avond een trance party had georganiseerd. Mensen konden daar voor 10 euro uit hun bol gaan op: Randy Katana, Jochen Miller, Marcel Woods - Francois (Back2Back), Mike S, Melody, Spider en Cor Fijneman. Denk dat 'gelegenheids' mensen dan gewoon voor die party kiezen....
Maar ik hoop dat ik er de volgende keer wel gewoon bij ben.
grtz! |
|
|
| ahp2002 |
Ei, het kwam door die scene uit COPS dat ik uit de auto moest springen van jullie, die benzineprijs komt nog wel...
Door ei en zn vrienden opgepikt in Utrecht en met duizelingwekkende vaart naar Nijmegen gereden.
Over het feest... Mja, het geluid in zaal 1 was echt dramatisch af en toe, wat echt jammer was. De muziek was echt goed, maar bombastische trancetunes vielen gewoon helemaal in t niet bij de haperende bose-boxen achterin. Dit was gewoon echt jammer, vooral bij een track als Underworld - Born Slippy, die Steve Helstrip draaide. Voor de rest erg veel goede tunes gehoord, dat wel.
Het meest heb ik me vermaakt in de kleine zaal bij Passiva (die steeds sterker draaide). En geweldig genoten bij Onno. Dat die man nog geen quizmaster is geworden, wat een showman!
De visuals waren wel heel mooi en de lasers, wel grappig dat windows xp logo op een gegeven moment.
Maar goed te weinig mensen en matig geluidssysteem, waardoor de sfeer in zaal 1 voor mij niet van de grond kwam. Zaal 2 klonk wel lekker en was supertof, ook complimenten voor Blighty die toch aardig wat klassiekertjes neerlegde! :cool:
Superveel bekenden gezien, echt veel gelachen ook, wat dat betreft was het onwijs gezellig! Ook de terugweg was te grappig, met alle parkeerplaats meetings en politie-achtervolgingen.
Al met al een topavond gehad, maar de woorden uit het persbericht:
| quote: | | Woorden als winst, massa en wachtrijen komen niet voor in het woordenboek van de organisatie achter Arise |
waren een beetje te letterlijk van toepassing gister.
Maar het concept was super, dus kijk uit naar de volgende feestjes. Gewoon pech gehad met DV, Innercity en dat Crazyland in de Matrixx, dat heeft ook meegespeeld denk ik. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|