return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen

@win
en, ist gezellig?
Sabina
zo we zijn weer thuis :D

Het was een heerlijk avondje (y)
Petje af voor de organisatoren.

Alleen jammer dat het te rustig was maar goed de sfeer was er wel en er werd heerlijk gedraaid.

Ook leuk om PartyHardy nu eens te spreken :D
We zien heb altijd wel rond springen maar goed..... dat was vanavond een stukje rustiger ;)

Al met al een gezellige avond met goed publiek en sublieme muziek!!!!!
M_Peror
Absoluut een topavond. En geen woord teveel gezegd over de gave locatie. Dit soort feesten zouden er meer moeten zijn! Dit was geen commercieel gedoe, dit was puur genieten voor de echte liefhebber. Toppie! Al die mensen die niet geweest zijn hebben een wereldfeest gemist waar menig organisator nog wat van kan leren.

Thumbs up Robin en vooral doorgaan plz!

Lekkere sets gehoord van Perry O'neil, Thrillseekers blijken behalve uitstekend produceren ook lekker te draaien en een stukje Cor Fijneman, maar ook de stukken die ik gehoord heb van Passiva, Blighty en de tamelijk unieke slotset van Noah (waar het drukker was dan in de grote zaal heb ik me laten vertellen) waren zeker niet mis. Wij hebben ons goed geamuseerd vannacht!

En nu ga ik pitten.
dj_spare
't was echt super! Gave sets gehoord van ozgur/perry/thrillseekers/phat dj/blighty/noah/+ een beetje van de rest... er waren weer erg veel bekenden, en de locatie was ook vet :D

nu ga ik ook maar slapen
eieregooie
Voor mij was de grootste domper op de avond toch het falende geluid in de grote zaal tbh... Die speakers die steeds uit vielen... brrr... Heel irritant... Verder was de muziek toppie natuurlijk! Van Ozgur t/m Thrillseekers in de grote zaal gestaan en volop genieten van de setjes... Daarna begon t gebeuk met met Cor, dus ben ik snel gevlucht naar Passiva in de kleine zaal die heel fijne plaatjes draaide :D Daarna ook maar wat blijven hangen voor Blighty met zen classics en uiteindelijk een stukje Noah. In de grote zaal was t er naar mijn smaak niet beter op geworden, maar heb me in de kleine zaal dus prima vermaakt :D

Verder heel gezellig met alle bekende gezichten! Met veel mensen wel even gezellig een praatje kunnen maken. Leuk iedereen weer te zien!

Ook op de terugweg nog goed vermaakt btw... Eerst Tim (ahp2002) naar Utrecht brengen, maar die moest zonodig wat eten bij een tankstation, en daar hadden we spontaan een mini-meeting op de A12 met JP en Esrem die we daar tegen kwamen :D Nog even lekker verder gedanst op JP's 800WATT continu :eyes: en natuurlijk even wat meetingpics geschoten :D Vervolgens in Utrecht ook nog even aangehouden door de politie met de vraag ofdat wij roken, omdat "in de richting waar wij vandaan kwamen zojuist een sigarenboer was overvallen, en de dader erg naar rook stonk" :toothless Nouja, aan die omschrijving voldeden we natuurlijk wel aardig na een avondje stappen... Maar ze geloofden t al gauw... Door dat gedoe even vergeten dat ik Tim perse bij z'n vriendinnetje wilde afzetten, die hij zojuist wakker had gebeld, zodat ze ons nog even van de beloofde "show" had kunnen voorzien :p Dus Tim sneakte snel de auto uit (zonder voor de benzine te betalen overigens :whip: :p).

Uiteindelijk in Delft nog even naar de Mac geweest (waar ze sochtends lbijkbaar alleen ontbijt-meuk verkopen :/) en ons tegoed gedaan aan tosti's en Pancakes :toothless

Helaas ben ik aelf vergeten een flashcard in me cam te stoppen, en heb ik dus geen foto's kunnen maken :( Maar ik geloof dat JP z'n best wel heeft gedaan :D Verder had ik t idee dat de Belgen al vroeg waren vertrokken? En wil ik Elof nog even bedanken voor 't CDtje :) En de organisatie natuurlijk voor t feestje :D De DJ's voor de muziek, en de rest van TA voor de gezelligheid :D

Truste allemaal!!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland