|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen
|
|
|
| basvh |
goed intiatief, altijd tof om te zien dat er jonge mensen komen met nieuwe ideeen.
Heb alleen een vraagje, misschien wel in de categorie kritisch.
| quote: | Tickets zijn verkrijgbaar bij Ticketbox (Free Recordshop, Primera) en online op www.keizerkarelpodia.nl á € 30,00
|
voor een relatief klein feest, is 30 euro best veel geld. Zijn jullie niet bang dat jullie hiermee mensen afschrikken en dat dadelijk de toko leeg blijft ondanks het aanbod van goede djs? |
|
|
| MaGiK54 |
| Hoe kom je trouwens aan de naam Arise ?? |
|
|
| K.nattick |
| Mijn ticket is besteld. Een eigentijdse party, georganiseerd door tranceliefhebbers in hart en nieren laat k.nattick niet aan zich voorbij gaan. Off /me goes! |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by MeCo
Zijn jullie nou allemaal zo dom of doen jullie je zo stom voor??? De Vereeniging is NIET te vergelijken met andere lokaties als je ziet welke artiesten daar allemaal gestaan hebben dan praat je over gasten die miljoenen platen verkopen. Ik begrijp de organisatie donders goed dat ze 30 euro vragen maar dat is zelfs nog aan de lage kant. Als je het niet kan betalen dan blijf je toch lekker thuis want daar zitten we echt niet op te wachten van die zogenaamde feestgangers die alles te duur vinden. Arise2 je hebt in mijn ogen gelijk, 30 euro is een zeer schappelijke prijs, en die vergelijkingen met die andere feestjes is al helemaal iets van een lager niveau. Ik weet dat de Vereeniging zeer snel uitverkocht gaat worden al is het alleen al met mensen uit de regio. Succes en tot 11 december. Oja doe de groeten aan Marc-S, heb hem zaterdag op de kermis gesproken wist niet dat hij buiten het draaien ook nog mede organisator was. Als ik hem moet geloven gaat het heel erg vet worden, ik weet nu ook lekker de timetable al:eyespop: |
BLAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!:haha: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|