|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen
|
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by ArisE2
De vergunning is binnen!!:eyespop: Alleen volgens de politie moeten we ff een chill room met watervoorziening in gebruik nemen..(misschien handig voor Snuggle met zn praktijkjes ;) ) |
Ten eerste: gefeliciteerd! :D
En beter van die watervoorziening voor Snuggle, anders kunnen we hem weer laten afvoeren met een ambulance rond een uur of 2 :rolleyes: :toothless Z'n moeder weer balen enzo. (Kan ze de taxi-kosten natuurlijk niet delen!)
Ben een tijdje terug trouwens even binnengelopen bij de Waagh. Ziet er erg stijlvol uit! Jammer dat het nu in de steigers staat.. Maar dat is misschien wel voor elkaar tegen november, of niet? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
En beter van die watervoorziening voor Snuggle, anders kunnen we hem weer laten afvoeren met een ambulance rond een uur of 2 :rolleyes: :toothless Z'n moeder weer balen enzo. (Kan ze de taxi-kosten natuurlijk niet delen!)
|
Wtf, wat zijn mijn praktijken nou? ;)
He, en niet en met mijn moeder ja, ik zal wel even een picture posten:
 |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
|
Impressive! :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MeCo
Draai jij toevallig ook niet op Arise? Ik vindt dat je als dj je helemaal nergens mee moet bemoeien, is heel slecht voor je toekomst.
|
Leg eens uit dan? want tijs8 is hier gewoon lid.
Was al lid voordat Arise hier kwam. Hij komt hier al vanaf 2001.
En dan ga jij hem even advies geven om niet met het feestje te bemoeien. Dan wil ik wel eens weten waarom hij zich niet met het feestje mag bemoeien. |
|
|
| ArisE2 |
| quote: | Originally posted by M_Peror
BACK ON TOPIC PLZ!? :whip: |
helemaal mee eens :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|