return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen

SnuggLe
quote:
Originally posted by Chicane
ik snap ook niet waar jullie je druk om maken, hij vraagt wat info en meteen wordt hij geflamed/de grond in gestamt omdat iemand zonodig meteen een ander in hokjes neerzet.

Nou, speciaal voor jou, met de vraag erbij waar ik flame/hem de grond in stamp en waar ik hem reden geef om dit bij mij te gaan doen...

quote:

quote:
Originally posted by MeCo

Kan ik niet vast kaarten reserveren bij jullie op de site of zijn er andere mogelijkheden? Maar zolang het kaartje niet duurder is dan 40 euro mogen jullie wat mij betreft iedere maand een feest geven...
:tongue3 :stongue:

He Robert, volgensmij wil deze jongens wel zo'n supervip-ticket van 40 euro waarmee je een aparte ingang in het gebouw hebt! ;) :p

quote:
Je moet niet zo stom lullen!!! Jij zal wel weer zo iemand zijn die alle prijzen teveel vindt. 40 euro is mijn dit feest wel waard. En als er VIP zou zijn wil ik die kaarten ook wel al te graag. Jij niet he, want 75 euro zou jou wel weer te duur zijn. Zo Snugg(er)le ben je nou ook weer niet.

quote:
Woef woef woef, net hier, meteen al op de kast en niet tegen een geintje kunnen
Ten eerste is het: de prijzen te hoog of het is te duur. Teveel prijzen kan iets niet hebben, het heeft meestal maar 1 prijs.
En 75 euro te duur? Ja DUH, netzoals de andere 98% die 75 euro teveel geld vind voor een feest! Maar oke, jij zal wel zo'n patser zijn die dat echt stoer vind dat hij dat kan betalen! Petje af hoor! Leuk voor je, maar ik verkies kwaliteit boven kwantiteit. Een duurder feest hoeft zeker niet beter te zijn.

En de vergelijking tussen SnuggLe en Snugger....goh, die heb ik nog niet gehoord

M_Peror
BACK ON TOPIC PLZ!? :whip:
MeCo
quote:
Originally posted by tijs08
Wat doe je dan in vredesnaam op een FORUM???

Ik weet niet hoe je in het dagelijks leven bent, maar tot nu toe ben je echt een kansloos figuur hier!
ga nog ff zo door en dan is er toch nog iemand die het zover schopt in mijn ignore list te komen :(

Draai jij toevallig ook niet op Arise? Ik vindt dat je als dj je helemaal nergens mee moet bemoeien, is heel slecht voor je toekomst.
Maar volgens mij snap jij het dan ook niet echt. Ik kom voor informatie hier en niet om afgebokt te worden. Gelukkig zijn er een aantal mensen wel verstandig hier en geven mij gelijk. Ik kom niet hier om jullie voorschut te zetten. Maar ik hou er niet van om aangevallen te worden.
Maaruuh, is er naar dit gezeik al eindelijk bekend of de kaartverkoop is begonnen?? Zou nu toch wel onderhand tijd worden.
Ding Chavez
quote:
Draai jij toevallig ook niet op Arise? Ik vindt dat je als dj je helemaal nergens mee moet bemoeien, is heel slecht voor je toekomst.

:conf: :conf: :haha:
SnuggLe
quote:
Maar volgens mij snap jij het dan ook niet echt. Ik kom voor informatie hier en niet om afgebokt te worden. Gelukkig zijn er een aantal mensen wel verstandig hier en geven mij gelijk. Ik kom niet hier om jullie voorschut te zetten. Maar ik hou er niet van om aangevallen te worden.
Maaruuh, is er naar dit gezeik al eindelijk bekend of de kaartverkoop is begonnen?? Zou nu toch wel onderhand tijd worden.

Je kan het beste even contact opnemen met ArisE zelf (Robin, lid hier op TA), die kan het je haarfijn uitleggen!
En ten tweede, je wordt totaal niet uitgebokt, althans niet in eerste instantie. Dat was een zwaar onschuldig geintje waar jij meteen op reageert alsof je in de hoogste boom zit. Dus rustig aan joh, niemand bedoeld het hier slecht ofzo. Het is hier geen partyflock maar een forum van liefhebbers. Meer leden is altijd oke, en meer leden op feesten (zoals ook het feit dat jij op Arise komt) kan alleen maar toegejuichd worden! Dus...relax.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland