|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen
|
|
|
| MeCo |
Dus nu heb ik het opeens gedaan??? Hahahaha, wat een losers zeg. Ik vraag hier wat info na over ARISE en ik wordt gelijk door dokter snuggles belachelijk gemaakt. En daarna zijn er een paar zielige figuren die hem dan in de kont kruipen. Ik heb altijd een antwoord klaar hoor maar daar ben ik hier niet voor. Ik wil gewoon wat meer informatie. Maar blijkbaar mag dat niet. En dan krijg je dat het uit de hand gaat lopen. Ik vraag alleen iets aan ARISE2 en ik krijg van een of andere pipo antwoord. Als ik dat had gewillen dan had ik wel met de strontpot gerammelt....
Maar oke we gaan de vredespijp maar eens opsteken.... wie wilt er een trekje???:tongue2 |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by MeCo
Dus nu heb ik het opeens gedaan??? Hahahaha, wat een losers zeg. Ik vraag hier wat info na over ARISE en ik wordt gelijk door dokter snuggles belachelijk gemaakt. En daarna zijn er een paar zielige figuren die hem dan in de kont kruipen. Ik heb altijd een antwoord klaar hoor maar daar ben ik hier niet voor. Ik wil gewoon wat meer informatie. Maar blijkbaar mag dat niet. En dan krijg je dat het uit de hand gaat lopen. Ik vraag alleen iets aan ARISE2 en ik krijg van een of andere pipo antwoord. Als ik dat had gewillen dan had ik wel met de strontpot gerammelt....
Maar oke we gaan de vredespijp maar eens opsteken.... wie wilt er een trekje???:tongue2 |
Trek je niet teveel van Snuggle aan, die heeft af en toe van die relbuien. Dan wil hij graag ´mensen op de kast jagen´ (om maar even dat belachelijke spreekwoord te gebruiken wat ik hier zo vaak zie staan :stongue: ). Vervolgens blijkt Snuggle nu zelf ook ´op de kast te zitten´. :tongue3
Back on topic :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Trek je niet teveel van Snuggle aan, die heeft af en toe van die relbuien. Dan wil hij graag ´mensen op de kast jagen´ (om maar even dat belachelijke spreekwoord te gebruiken wat ik hier zo vaak zie staan :stongue: ). Vervolgens blijkt Snuggle nu zelf ook ´op de kast te zitten´. :tongue3
Back on topic :rolleyes: |
En van jou trek ik al helemaal niets meer aan hier, want volgensmij zit jou hoofd in de kont van MeCo. Relbui = heel wat anders dan een geintje, maar dat schijnen de meestje kneusjes hier totaal niet door te hebben, die vinden dat allemaal hetzelfde.
Dat er dan zo'n aap als MeCo meteen moeders belachelijk gaat maken en dat jij dat dan normaal vind...tsja, dat moet je zelf weten, ik vind het kansloos. Dat is wat Tim zegt 'doelbewust afzeiken'.
Op de kast zitten? Een geintje is heel wat anders dan meteen over homo's te zeiken (die hier vast ook zitten) of om iemands moeder belachelijk te maken. Dingen die ik in ieder geval nooit zou doen. Maarja Remco, dat zal wel weer aan mij liggen, zoals altijd, niet? Want jij bent altijd heel goed om mij op mijn 'fouten' te wijzen :S
Oftewel: Its the junk that makes the junky.....:o :rolleyes: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by MeCo
Ik wil gewoon wat meer informatie. Maar blijkbaar mag dat niet. En dan krijg je dat het uit de hand gaat lopen. Ik vraag alleen iets aan ARISE2 en ik krijg van een of andere pipo antwoord. Als ik dat had gewillen dan had ik wel met de strontpot gerammelt....
|
Wat doe je dan in vredesnaam op een FORUM???
Ik weet niet hoe je in het dagelijks leven bent, maar tot nu toe ben je echt een kansloos figuur hier!
ga nog ff zo door en dan is er toch nog iemand die het zover schopt in mijn ignore list te komen :( |
|
|
| Chicane |
| ik snap ook niet waar jullie je druk om maken, hij vraagt wat info en meteen wordt hij geflamed/de grond in gestamt omdat iemand zonodig meteen een ander in hokjes neerzet. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|