|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen
|
|
|
| ArisE2 |
| hee. ik kan maar een ding zeggen!! laat MeCo lekker met rust! geef die gast een break en laat hem lekker mee TA-en.. hoe zou jij het vinden als je gewoon relaxed bij een forum wilt komen en je krijgt de wind van voren! een kilo zand erover! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MeCo
Nee je speelde bij ons voor op de stoep toen je moeder voor mij aan het werk was. Weet je dat nog? Die goeie ouwe tijd, jouw moeder achter het raam en jij kreeg toen van mij bij ieder klant dat je ma naar binnen haalde een doosje smarties. Maar het kan best zo zijn dat ik uit verveling met je geknikkerd hebt. Maar hoe is het trouwens met haar? De klanten vroegen me laatst nog of dat ouwe lijk nog bij me werkte, want die kon er wat van........... |
Zozo, stoere jongen.
hmmzzzz. inderdaad echt zo'n partyflock mannetje.
Alleen op Partyflock worden moeders tegen personen op het forum gebruikt. Is wel flink huh? Als je mij zou flamen en mijn moeder er buiten had gelaten, had ik er nog wel op in gegaan. En als je een beetje volwassen was dan had je dit niet geschreven, maargoed, ik ben ook jong geweest. Op mijn 15de schreef ik dit ook wel eens omdat ik dacht dat het stoer was. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ArisE2
misschien handig voor Snuggle met zn praktijkjes ;) ) |
????? Welke praktijken ?????
| quote: | Originally posted by ArisE2
hee. ik kan maar een ding zeggen!! laat MeCo lekker met rust! geef die gast een break en laat hem lekker mee TA-en.. hoe zou jij het vinden als je gewoon relaxed bij een forum wilt komen en je krijgt de wind van voren! een kilo zand erover! |
Dikke neus! Die vent komt hier binnen, dikke attitude en meteen zeiken. Dat hij niet tegen een geintje kan.... Hoeven wij hem niet met rust te laten. Wat wil je als je zulke opmerkingen maakt?
Dat hij nou een ArisE-suckup is....oke |
|
|
| TranceZoner |
Woa! Die MeCo is nog erger dan ik, toen ik hier net kwam! Een beetje stoere praatjes over iemand zijn moeder hebben:rolleyes:
:p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Woa! Die MeCo is nog erger dan ik, toen ik hier net kwam! Een beetje stoere praatjes over iemand zijn moeder hebben:rolleyes:
|
Ik denk niet dat MeCo snapt hoe wij hier met elkaar om gaan. Mensen kennen en zien elkaar bijna op elk feest en gaan goed met elkaar om. We zijn geen partyflock met alleen maar individuelen. Daar vergist MeCo zich in. Ik zou zeggen MeCo, begin op nieuw en probeer ander s met de mensen om te gaan. Het is hier geen TMF chat of Break Out chat maar een board waar we relaxed met elkaar om gaan en elkaar niet (meer :D) voor niets gaan dissen. We praten over muziek en algemene dingen. Dus gedraga je of ga weg want mensen hebben geen zin in jouw. En ga, als je inderdaad mensen alleen maar doelbewust wilt afzeiken, naar partyflock. Daar kan je zeiken wat je wilt. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|