|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen
|
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Het kan gebeuren dat we onze mond voorbij praten over bepaalde malafide praktijken van jou. Niet expres natuurlijk, dus niet boos worden als het gebeurt! :tongue3 |
Oh dat maakt niet uit, ik zei toch al: mijn ma wil alles weten wat ik doe en dat weet ze ook, vind ze geen probleem. Ben zeer vrij opgevoed wat dat betreft en wordt voor 1000% vertrouwd. Woon ook al 7 jaar op mezelf.
Maar is goed, je mag het zeggen :p
"He ma, kijk eens naar zijn ogen, HIJ heeft pillen, HIJ ook! En moet je die vent zien, die staat daar hard te gaan en met zijn tanden te knarsen!"
:haha: :happy2: :disbelief |
|
|
| MeCo |
| quote: | Originally posted by ArisE2
Ik verwacht dat de voorverkoop midden october zal aanvangen. Op TA staat t toch als eerste..;) |
Oke cool, ff nog een vragie. Komen er hier nog vaker feesten van jullie? Ik hoor geruchten dat ARISE vaker terug gaat komen in de Vereeniging. Zal weer eens tijd worden, want na Triavium is er nooit meer iets normaals georganiseerd in onze stad. Ja de Matrixx maar dat hebben we nu ook wel weer gezien. Maar ik hoop ook dat jullie niet van stijl gaan veranderen want Prgssv en Trance blijft toch de belangrijkste muziekstroom, vindt ik.
Kan ik niet vast kaarten reserveren bij jullie op de site of zijn er andere mogelijkheden? Maar zolang het kaartje niet duurder is dan 40 euro mogen jullie wat mij betreft iedere maand een feest geven...
:tongue3 :stongue: |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by MeCo
want na Triavium is er nooit meer iets normaals georganiseerd in onze stad. |
Speedrazor valt toch niet onder normaal of wel? :eek: |
|
|
| MeCo |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Speedrazor valt toch niet onder normaal of wel? :eek: |
Zo bedoel ik het toch ook niet. Het gaat mij erom dat er eindelijk weer eens een party wordt gegeven. Maar in de tijd van speedrazor ging iedereen want toen was er nog geen spaken van andere dance stromingen.:rolleyes: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by MeCo
Kan ik niet vast kaarten reserveren bij jullie op de site of zijn er andere mogelijkheden? Maar zolang het kaartje niet duurder is dan 40 euro mogen jullie wat mij betreft iedere maand een feest geven...
:tongue3 :stongue: |
Wahaha! jij wil er wel heel graag bij zijn he :tongue2
Ik denk wel dat de vvk gods gruwelijk hard zal gaan maar je zal vast nog wel aan kaarten kunnen komen.. zoals gezegd, TA's are the first to know :thepirate |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|