|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen
|
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik heb een schurfthekel aan reason, dat geluid pik je er zo uit. Bovendien pleurt die Ozgur er om de 5 minuten een track uit die alles behalve af is.
Ten derde is mijn flame niet aan de organisatie gericht, leer lezen gasten, maar aan Ozgur. |
Jeetje jij bent stoer zeg.....ik zou zeggen stuur een mail naar ozgur als je hem wilt flamen. Zoveel tracks ken ik eigenlijk niet van die kerel. Dus zoveel zal ie er ook wel niet maken...
Ik vind het erg stoer van Arise dat ze hem laten overkomen.
Nieuwe dj's "vernieuwing" erg goed!!!
Niet dat ik nu zo'n grote fan ben van die man. Ben eigenlijk eerder benieuwd of hij zich ook kan waarmaken voor publiek. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
Ik dacht dat ie met fruityloops werkte....:rolleyes: |
Chicane got 0wn3d :p
on topic: als de heer OC er bij is, ik ook!
en ik niet alleen, verwacht maar een Belgische invasie ;) :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TOR
Chicane got 0wn3d :p
on topic: als de heer OC er bij is, ik ook!
en ik niet alleen, verwacht maar een Belgische invasie ;) :D |
Robin wil je feestje dus niet verzieken, maar Ozgur Can is dus ook 16 oktober al in NL, in Scheveningen (Den Haag). Ik ga daar heen, omdat het toch echt een HEEL stuk dichterbij is voor mij. Is er dan nog geld/tijd over kom ik ook naar N'gen. |
|
|
| Zehra |
nice nice... kga proberen één van die feestjes met ozgur can mee te pikken... de vorige arise nie gegaan, deze mag ik nie missen :o
vind het echt top van de organisatie... :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|