|
[11-12-2004] Arise - Concertgebouw De Vereeniging, Nijmegen
|
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Chicane, ga zelf eens wat vaker naar buiten, week je los achter de compu of van je vriendin en trek de wijde wereld in. Dan gaat een wereld voor je open!
|
Nee zeg! laat die gozert alsjeblieft binnen blijven! :(
Ozgurs laatste setje op GDJB was toch wel weer errrg goed! hij heeft toch altijd een aantal zeer vernieuwende en opvallende tracks in zijn set zitten. Nu bijvoorbeeld Rouzbeh Delavari - One wat binnen niet al te lange tijd in ieder Holden setje te vinden zal zijn :)
Ik weet zeker dat dit feest een succes gaat worden! Er zijn weinig organisaties die eens een nieuw talent naar Nederland durven te halen. En dan ook nog eens in zo'n vette locatie... En wat heet, zelfs een ware PRE-party! Het kan dus niet meer stuk :D
BTW. Progressive trance is toch echt in opkomst, en bijna niemand pikt dit op. Alleen Earth is hierin een constante factor... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Waar lees jij dat ik dat niet doe? En bovendien mag ik hopen dat jou vriendin niet het zelfde overkomt als wat de mijne overkomen is.
Ik heb een schurfthekel aan reason, dat geluid pik je er zo uit. Bovendien pleurt die Ozgur er om de 5 minuten een track uit die alles behalve af is.
Ten derde is mijn flame niet aan de organisatie gericht, leer lezen gasten, maar aan Ozgur. |
Paul dat bedoelde ik niet van je vriendin, ik weet hoe kut dat is voor jou en je vriendin en dat wens ik zeker niemand toe. Excuses als je dat verkeerd opvat kerel, zo bedoel ik dat ECHT niet.
Je hebt btw WEL gelijk dat er iedere dag een track ongeveer van hem uitkomt. Zo van 'BUUUURP' en een nieuwe track.... |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Je hebt btw WEL gelijk dat er iedere dag een track ongeveer van hem uitkomt. Zo van 'BUUUURP' en een nieuwe track.... |
ze zijn toch goed? hoe meer hoe beter! :clown: |
|
|
| Ferry 0 |
Idd die nooit op houdende *** discussie over software :( bah!
Wees blij met ARISE als feest en ook als track van Per, 300% quality progressive trance :D |
|
|
| SnuggLe |
"Its all about the music......."
Al wordtie van mijn part met een op spanning staande okselhaar gemaakt van een vrouwelijke truckster die pruimtabak kauwt........als het maar lekker klinkt! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|