|
damn, de trein gaat commercieel
|
|
|
| Dj Lex |
Ik hoorde gisteravond ook een hele gare versie van Felix da Housecat - Silverscreen op de radio. Weet niet eens welke versie, vond hem iig voor geen meter klinken echt troep.
:D:D:D:D |
|
|
| Optimus Trance |
Laat ik me ook maar ff in de discussie mengen en reageren:)
Dat tracks als Urban Train en Flight 643 "commercieel" gaan, vinnink nie erg, ik bedoel Tiesto moet ook zn geld verdienen, na zn 45e ofzo is ie min of meer afgeschreven. En nog iets: als hij zn muziek via de top 40 verspreidt, wordt t wel bekender natuurlijk: share the wealth die wij gewend zijn, maar de TMF-kiddies (zoals ze worden genoemd) nog nooit gehoord hebben:D:D:D En dan hoor ik die tracks nog vaker ook op de radio, ok, tis een verkorte versie, maar je kan niet alles hebben...
| quote: | | (en dit vind ik t ergste) Dat de nummers 't goed doen in de 'top40`s'...als zo`n nummer hoog komt, dat dan al die kleine SUKKELs en ETTERS die normaal n sync of rap of bizkit of wat dan ook luisteren een flight 643 ook leuk gaan vinden. Zag laatst dat die al op 10 stond ofzow...nou elke mongool kent t strax en denkt iets nieuws te hebben 'gevonden'.... |
Sorry, maar zo'n soort discussie hebben we al tig keer gehad geloof ik:) Zo'n "mongool" waren wij allemaal denk ik, ik bedoel zo ben ik ook begonnen (nou ja, niet helemaal;)). Ik zag welles wat op TMF en hoorde welles wat op de radio en ik ging me erin interesseren. Toen nam een vriend van me mee naar de eerste Tiesto solo (nu zo'n anderhalf jaar geleden) en ik was gelijk verkocht:D:D:D
Duzzzzz, mijn punt is eigenlijk (ik lul weer van alles door elkaar:D): "Damn, de trein gaat commercieel"----->So what???
:D:D:D |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Duzzzzz, mijn punt is eigenlijk (ik lul weer van alles door elkaar:D): "Damn, de trein gaat commercieel"----->So what???
:D:D:D |
IDD, Felix Housecat - Silverscreen (ofziets) is ook commercieel, is de Dancecracker (wat een naam) van 3FM, radioversie klinkt ook helemaal niet zo verneukt, maarre, ik heb t nooit een leuk nummer gevonden :):D
En heus niet alles gaat commercieel.
Ben trouwens erg benieuwd of Tiësto nog een nummer van zn cd uit zal brengen als single....Als dat zo zou mogen zijn, denk ik dat het Obsession wordt, omdat hij die ook al vaak in zn sets draait.... |
|
|
| DJ_Siesta |
| ik vind het gewoon jammer, tiesto word strax net zo'n milk inc, ik vond urban train anders ook vreselijk commercieel klinken |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ik vind het gewoon jammer, tiesto word strax net zo'n milk inc, ik vond urban train anders ook vreselijk commercieel klinken |
Ben ik het niet mee eens vriend. Ik vind Urban train juist niet commercieel. Beetje progressive denk ik zelfs. En Milk Inc zal het nooit worden, want Tiesto draait daarnaast nog, maar je kan hem wel steeds meer als een Dj Johan Gielen of Jean gaan zien als hij zo door gaat. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|
|