return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
damn, de trein gaat commercieel

Dj Lex
quote:
Originally posted by SpeakerfreaK
hah ja precies, staan ze dan bij G-Spott N-R-G enzow...hahaha en als ze dan ff Sonic Inc. - Taste Of Summer draaien *naja Gielen draaide het een keer toen hij (en ik haha) op de studentenavond (donderdag) in hollywood was* was ik de enige die helemaal party-de haha!

Haha dat was afgelopen dondersdag he? Was het leuk? Ik had het affiche zien hangen. Maar ja ik zit op shool dus op zulke dagen kan ik niet, misschien zie ik je nog wel is een keer op zaterdag.
Sorry helemaal off the topic mijn schuld:p
SpeakerfreaK
[offtopic mode]

afgelopen niet, een keer hiervoor in de zomervakantie....maar toen rulede hij wel, maar was er kort :(

[/offtopic mode]

Commertie is wel slecht :)
Akira
tjaaa het was te verwachten
magrec
Nu komt er een soort arrogantie naar boven.

quote:
(en dit vind ik t ergste) Dat de nummers 't goed doen in de 'top40`s'...als zo`n nummer hoog komt, dat dan al die kleine SUKKELs en ETTERS die normaal n sync of rap of bizkit of wat dan ook luisteren een flight 643 ook leuk gaan vinden. Zag laatst dat die al op 10 stond ofzow...nou elke mongool kent t strax en denkt iets nieuws te hebben 'gevonden'....Als het zo ver is schaam ik me gewoon dat nummer op mijn stereo te spelen, omdat je dan meteen wordt aangezien als een van hun. (hun = de meelopers)

Sta jij boven die mensen? Voel jij je beter dan die mensen die niet vaak naar dat soort muziek luisteren?

Hoe ben jij begonnen met het luisteren naar muziek?

Ik was vroeger zo'n mongool want ik luisterde vroeger ook naar al die commerciële riedeltjes. Ik ging enorm uit mijn dak op de commerciële riedeltjes van charly lownoise en menthal theo, Party animals, paul elstak etc. Uiteindelijk wordt dat anders. Als JIJ je schaamt om een plaat te draaien om gezien te worden als een van hun. Dan heb je nooit dat nummer leuk gevonden.

quote:
Om hierop ff terug te komen, dat vind ik dus ook errug irritant. Iemand die zich een "trance fan" noemt en dan naar me toe komt "heb je die nieuwe XXX al gehoord? gaaf he!?" en heeft-ie het over een plaat van een half jaar oud. Dat is me met Delerium - Silence bv veel gebeurd, die plaat was al bijna weer afgevoerd uit mijn playlist (nog net niet omdat het een goed nummer blijft) toen je 'em ineens overal hoorde.

Ow ow ow wat zijn wij toch een superieure trance liefhebbers :mad:

Dat mensen zich er zowiezo druk om maken.........(deed ik ook....vroeger.....)
Dj Alpha
MENSEN MEÑSEN!!

Waar maken we ons druk om??????? Laten we ff met zn allen goed nadenken.. Laten we ff bedenken wat Tiesto denkt:

"Ach, het is toch maar voor die top40 kneusjes, de echte addicts luisteren alleen het origineel" :D:D:D:D

Zoow dat moest ik weer ff kwijt :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland