|
|
| Eye-Riz |
| vind bij veel platen dat ze die vrouwen beter 'uit' hadden kunnen zetten, vocals vind ik alleen maar mooi als ze echt iets muzikaals toevoegen,maar pindakaas, dat is vaak niet het geval... :rolleyes: |
|
|
| Dj Lex |
Ja zoald die vocals bij Urban train. Ik weet niet hoor, maar dat hele liedje wordt gewooon verneukt en dat is toch niet de bedoeling geloof ik. En Eyeriz je pm box zit weer vol weet niet hoeveel pms jij krijgt per dag.
:D:D:D:D |
|
|
| arno |
| ik had een week geleden al een requestje gepost in de locker thread over simulated, en toen heeft er niemand gereageerd, maar iedereen schijnt hem nu dus toch al te hebben. Dus wie zou hem ff in een locker willen zetten? dank u! |
|
|
| Dj Lex |
Ik wil hem wel in je locker zetten weet alleen niet welke.
arno@ta.com?
Nou als dat hem is zie je hem morgen, want nu heb ik geen zin, maar ben morgen vrij vroeg thuis, dus dan kan ik het doen voor je
Zo geregeld! :D:D:D |
|
|
| arno |
| ja idd arno@ta.com, maar neem de tijd maar hoor, ik ga morgen naar praag :( en ik kom zaterdag pas terug. TNX in ieder geval. Ik ga nu slapen want ik moet morgen al om half 5 op. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|