|
|
| NetWeaver |
Hej !
Tänkte på det att det kunde vara trevligt med lite party-info på dom sydligare breddgraderna !!
Tråkigt nog verkar det inte som det finns mycket på KB för tiden inte en enda Freedom på programmet, Thank god it's friday är dock mig veterligen fort. fredagar på Lousiana.
Det är verkligen generelt dåligt med info om "party'n" här nere så det skulle vara trevligt om nån kunde bidra till listan !
Skall snoka rätt på lite mer exakt info om spec. evenmang som är på g. sen kommer jag att posta det här ! |
|
|
| x-dream |
| Tror att det ska vara ett party i Helsingör den 28-29 september...Det är det enda jag kan säga just nu.....Kommer tbx med mera info om detta senare..... |
|
|
| Dj_Irish |
Party ikväll på Sydskånska Nationen i Lund - Club Amnesia.
Trance klubb där jag och DJ Nyman spelar i kväll :D
Annars är det technofest i Malmö på Inkonst den 22:e. Djs John Blund & Mike Warp värmer upp för Tobias von Hofsten (Illegal Records, sthlm). Blir nog rätt ösigt. |
|
|
| NetWeaver |
Hej !
Super alla som bidragit än sålänge !
THNX !
Har varit på "semester själv nu en vecka" kommer aktivt att söka info och posta det här och evt. om det fortsätter att finnas interesse kommer jag även att ha en "party-info" på min hemsida (är under total nykonstruering, nuvarande finns på http://run.to/netweaver )
Hoppas int. finns för att fortsätta denna thread då jag själv funnit det svårt att hitta info ang. detta !
Har som sagt flyttat från Köpenhamn där jag bott i 10 år och varit "raveing" i nästan 6 år så den danska/Köpenhamn scenen känner jag väl !
Men det är värre med den här i Sverige/Skåne regionen !
Än en gång tack alla som bidragit ..
Keep it up !! |
|
|
| reveal |
tänkte bara säga att jag gärna tar del av infon/bidrar (om jag får reda på nåt att bidraga med alltså :))
bor i Lund btw |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|