|
|
| Dj Alpha |
Ik weet niet waarom ik deze thread nou precies aanmaak, waarschijnlijk gewoon om mn hart te luchten...
Afgelopen vrijdag hebben zeom half 3 snachts ons zijraam ingegooid. We dachten dat het ging om een stel dronke lui.
Woendag werd er nieuw glas in gezet en diezelfde avond is er een poging gedaan deze in te gooien. De kei is tegen het hout gekomen, niet tegen het raam. Nu kregen wij het gevoel van het is persoonlijk.
Vrijdagnacht, de ergste nacht tot nu toe, mn pa heeft tot half 2 beneden gezeten, is toen maar gaan slapen, ikzelf ging slapen om half 3.. Om half 4 klonk er een enorme knal! Het keukenraam was ingedonderd met een trotoirband van zeker 15 tot 20 kilo. Mn moeder shcreeuwde, mn pa verloor even zn bewustzijn en ik moest mn zusje kalmeren. Een enorme stress dus die nacht.
En nu... Nu zit ik hier met mn vriendin op mn kamer, te wachten op een volgende mogelijke aanslag, het is nu half 3...
Ik hoop niet dat ie komt maar slapen doe ik toch al niet...
Kortom: Een kleine oorlog hier in Ede, ik durf savonds de straat niet meer op.
Is Ede nou echt de enige stad waar dit soort dingen te merken zijn???
Dat vraag ik mij af, want ik ben echt doodsbang... |
|
|
| Eye-Riz |
| Ik ken Ede zelf niet, maar ik heb van een vriend van me die daar een tijd heeft gewoond ook van dat soort verhalen gehoord... Er wonen een paar vrij agressieve groepen heb ik gehoord, die elkaar zowiezo een beetje naar het leven staan (en dus anderen waarschijnlijk ook wel, gewoon voor de grap) Ken die lui die dat doen? Is het iets tegen je familie? Lijkt me inderdaad nogal inbreuk doen op je eigen veiligheid... |
|
|
| DJ_Siesta |
dat is mooi klote jah,
hebben jullie de politie nog niet gebeld, maarjah die lui zullen er wel weer nix aan kunnen doen, via smerissen. wel parkeer bonnen kunnen doen maar als er iets erstigers gebeurt kunnen ze nix doen.
Ik leef met je mee, als je wil kom ik vandaag wel ff langs om die lui in elkaar te timmeren.:D:D:D
GreetZ GERRIT!! |
|
|
| Blik |
| kut zeg, dat is wel erg ja, waren het die marokkanen die ook een feestje hebben gevierd toen de aanslag was gebeurt?? |
|
|
| Sandman |
Tering he, Dit is niet meer leuk...
Die gasten die dat doen, mogen ze van mij met een trotoirband in elkaar meppen.:whip: :whip:
Dj Alpha, ik leef met je mee.... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|