return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Oorlog in Ede

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Blik
kut zeg, dat is wel erg ja, waren het die marokkanen die ook een feestje hebben gevierd toen de aanslag was gebeurt??

als dat ze waren haddik ze allang een kogel door hun brosse hersens geschoten, zulke lui motte opsodemieterem
New Wave
Heyman! verrot kerel, zal ik maandag effe langskomme of ben je nie thuus? of kom je naar school?

Latox!

Als die kut wouten nou gewoon effe daar bij jullie gaan staan, whappa kunnen die kutambetenaren die gasten voor hun ballen schieten......
Little Theseus
damn das echt klote zeg!
bijna scary gewoon.

Ik zit trouwens ook wel lekker:
onze rechterburen (ik woon in een straat vrijstaande huizen) hebben een hoerenhuis, met circa 23 MANNEN in dienst, dat geeft veel overlast. (miss P of Riz, grijp je kans, zo'n gigollo kost maar 250 piek t uur!)
De bazin van het bedrijf was vroeger prostituee maar doet nu alleen nog werk als stripster.
Er word drugs gehandeld en geteelt (hasj)
De politie heeft een keer huiszoeking gedaan (waarom?) en heeft vier wapens gevonden.
Leuk hoor, als je dat via de krant leest.
De linkerbuurman heeft in de gevangenis gezeten wegens autodiefstal, hij heeft geen baan, maar op de een of andere manier staan er ELKE week 2 tot 3 GLOEDNIEUWE BMW's of Mercedessen of weet ikket voor de deur.
Nu vraag je je af, waar woont die gast, Amsterdam ofzo?
Nee, ik woon in Rijnsaterwoude, een dorpje dat zo klein en afgelegen is dat criminelen in normale wijken gewoon hun gang kunnen gaan.
DJ_Massive
jezus wat een stel teringlijers zeg!

dit ken echt niet!
TranceFool
Dat is idd zwaar klote voor je gozer, hopen dat ze snel een beetje verstandig gaan doen. Het liefst zou je die gasten flink in elkaar slaan, maar dan stroomt de hele flat leeg en zit je helaas met een nog groter probleem :(. Die gasten moeten ze echt 10 kogels in dr knieen rossen zodat ze een hele leven niet meer kunnen lopen :whip: :whip:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland