return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Line Up:I LOVE TECHNO 10-11-01

Bellie
Jaaaaaaaaaa wat vet zeg!!
Dit wordt zwaar zeg.
Ik heb er nu al zin in.Gaan er nog meer mensen van hier er eigenlijk naartoe?!

Voorverkoop:
Op 26 september zal de voorverkoop voor I LOVE TECHNO starten, zowel in Belgie als in Nederland. De voorverkoopadressen en de informatie om tickets online te kopen kan je vanaf dan ook vinden op onze website www.ILOVETECHNO.be.

- CHRISTIAN VARELA (LIVE)
- CARL COX
- RUSH
- MARCO BAILEY
- RICARDO VILLALOBOS
- FRANK LORBER
- SVEN VATH
- CHRIS LIEBING
- ANTHONY ROTHER (LIVE)
- JOHN THOMAS
- MISTRESS BARBARA
- DAVE CLARKE
- PUSH (LIVE)
- MR SAM
- UMEK
- BANDULU (LIVE)
- CHRISTIAN SMITH
- MICHEL DE HEY
- SLAM (LIVE)
- G-FORCE
- PSYCHOGENE
- VLADIMIR TRAPEZNIKOV
- ALISON MARKS
- DANNY HOWELLS
- LUCIEN FOORT
- JACK DE MARSEILLE
- T-QUEST
- GREEN VELVET (LIVE)
- RICHIE HAWTIN

Cocoon op I LOVE TECHNO:
Eén van de 5 zalen zal een Cocoon-area worden met naast Sven Vath ook nog
Anthony Rother live, Frank Lorber, Ricardo Villalobos en.... Chris Liebing en Richie Hawtin. Ook hebben Slam (met de hit Lifetimes) en Green Velvet (met de superhit La La Land) bevestigd voor deze I LOVE TECHNO. Met Dave Clarke, Carl Cox en Sven Vath als andere gevestigde waarden is de line-up van deze editie zonder twijfel de sterkste ooit en is I LOVE TECHNO nog meer 'The Leading Techno Event In Europe'.

GREETZ!!
Remy D
Dit ziet er wel gruwelijk uit :D:D:D:D:D

P.s. ik zit nu op Earth ff te internetten want het is nog niet zo heel druk maar dat gaat het zeker wel worden. :D:D:D:D

Spreek jullie later. :)
Miss Proximus
Ik pas....ik ben de enige techno freak van mijn vriendenkring en weer afspreken met een zekere persoon van Internet lijkt me niet zo'n strak plan ;) no offense hoor :)

Bovendien zag ik dat PvD in de <<O>> staat, da's én goedkoper..én dichterbij....t is dan wel geen techno maar ja....dat komt wel weer :)

Na ja...ik wil de thread niet verneuken, dus back to I Love Techno: veel plezier Bellie en laat vooral ff weten hoe het was :) (k)
Gekhous
en Captain Gek gaat daar heel zwaar aanwezig zijn!!!!!!!!!! en hij gaat daar heel erg uit zn dak gaan!!!!!!!
Gloomy
ik woon daar op een paar kilometer vandaan, dus ja dat zal eventjes fietsje nemen zijn en dan maar boenkeeeeeeuh! Hopelijk wordt het even gek zoals vorig jaar. Ma alsk zo de lijst bekijk, zal dat wel dik in orde komen. Maar heb zwoat hetzelfde probleem zoals Miss Proximus, in mijn vriendenkring zijn er zoveel die trance, laat staan techno, niet graag horen. Heb toch al 1 iemand gevonden die meegaat dus ja hopelijk vogen er nog.
Maar de rest zijn zo allemaal commercieel gericht...ofwel rock.
Ma voor al wie gaat van de TA's, c ya all at 10/11/01 at Flanders Expo!!!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland