return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Line Up:I LOVE TECHNO 10-11-01

Jukx
Ja waarom ze Push hebben gebooked is me echt een raadsel eigenlijk!! Tijdje geleden verbaasde iedereen zich ook waarom Lucien Foort erbij stond, maar door de komst van Danny Howells en Jack de Marseille is dat wel weer gerechtvaardigd... zal vast wel een of andere tech-house/progressive zaal komen.
Maarja, Push blijft gewoon een (wel heel) vreemde eend in de bijt. En dan speelt die ook nog eens live, dus "het andere platenkoffertje meenemen" zal ook wel niet van toepassing zijn. Wordt waarschijnlijk gewoon platte trance tussen al het techno-geweld.
Maar ach, alternatieven zijn er genoeg! :) :)
Dj Alpha
Als Bassie en Adriaan nou kwamen had ik wel gezegd van ja ik kom ,maar zonder hun... :(

J/k uiteraard :)

Nee ik ga niet, maar de lineup ziet er wel goed uit en iedereen die wel gaat veel plezier en we horen t verslag wel :)
Bellie
Waarom Miss Djax is me wel een raadsel?
Had me er echt op verheugt dat zij er ook zou zijn,aangezien ze al zo goed als nooit in NL draait...jammer :(

GREETZ!!
Little Theseus
Woeii!!! Goeie line up zeg!

MISTRESS BARBARA
das de enige female dj.
Toch wel jammer, want die doen het altijd zo goed.
Miss Djax idd, maar Lady Dana en Lady Aida ook.
Dj Lex
Helemaal off the topic sorry, aar je pmbox zit vol Little Theseus. That was all I wanna say

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland