return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
Line Up:I LOVE TECHNO 10-11-01

New Wave
WWWWWHAAAAAAAZZZZZHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..............

Ik wil ook boogie woogie :( :(
magrec
quote:
Originally posted by Gloomy
KNIP......
Maar de rest zijn zo allemaal commercieel gericht...ofwel rock.
Ma voor al wie gaat van de TA's, c ya all at 10/11/01 at Flanders Expo!!!!

Ik wil geen discussie opwaaien....maar i love techno is net zo commercieel als sensation.....
Jukx
quote:
Originally posted by magrec

Ik wil geen discussie opwaaien....maar i love techno is net zo commercieel als sensation.....

Qua organisatie enzo wel ja. Er komen geloof ik 25.000 mensen... nou probeer jij maar eens een niet-commercieel feest voor 25.000 mensen te regelen.
Qua muziek is het niet commercieel.

Ik zelf weet nog niet wat ik doe....
De dag daarvoor is er namelijk in de Powerzone in Amsterdam ook wel een leuk feestje: Dave Clarke, Rush, Green Velvet en Estroe.
Zit nog te twijfelen tussen ILT en dit feest, ik vind dat massale van die grote feesten namelijk niet zo onwijs relaxed, geef mij maar een wat kleiner feestje. dat vind ik veel beter. maarja, aan de andere kant komen er wel weer heel veel grote namen op ILT........ dus dat wordt nog even afwegen! :)
Gloomy
quote:
Originally posted by magrec

De namen op de lijst klinken inderdaad wel vrij commercieel, zeker als je push bekijkt. Voorbeeld vorig jaar: Yves Deruyter. Maar geloof mij, daar zat geen enkele commerciële plaat tussen in zijn set. Een 'flight 643' of 'such is a life' zal je daar zeker niet aantreffen.
Nu ja, over het al dan niet commercieel zijn van platen is er al hopen gediscussieerd, en heb er ook geen zin in om een zoveelste discussie op gang te brengen, daarin geefk je 100 % gelijk, magrec. Dus laten we het hierbij laten.

Groeten,
Gloomy
magrec
quote:
Originally posted by Gloomy

De namen op de lijst klinken inderdaad wel vrij commercieel, zeker als je push bekijkt. Voorbeeld vorig jaar: Yves Deruyter. Maar geloof mij, daar zat geen enkele commerciële plaat tussen in zijn set. Een 'flight 643' of 'such is a life' zal je daar zeker niet aantreffen.
Nu ja, over het al dan niet commercieel zijn van platen is er al hopen gediscussieerd, en heb er ook geen zin in om een zoveelste discussie op gang te brengen, daarin geefk je 100 % gelijk, magrec. Dus laten we het hierbij laten.

Groeten,
Gloomy

Ik had het dan ook niet over platen...ik begrijp wat je bedoelt..:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland