return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Big Brother the Battle!

MetzZ_!!
Ik denk dat ie echt meent wat ie zegt :"Ik accepteer iedereen zoals ie is". Maar dat zegt ie echt alleen maar, omdat ie nog niet met r geneukt heeft, want anders was et wel anders geweest.

En ook als ie vet agressief had gereageerd had ie waarschijnlijk het huis uit gemoeten ofzow.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Nou! Dit is er dus gebeurd:

Waarheid
“Ik..ik..ik ben vroeger geboren als jongen”, gooit Kelly er uit. Eindelijk heeft ze de moed gevat om hem de waarheid over haar sekse-verandering te vertellen. “Okee..” is alles wat Andries kan zeggen. “Had je het al verwacht?” vraagt Kelly voorzichtig. “Nee, nee, absoluut niet”, antwoordt Andries, “Ik accepteer iedereen zoals hij is, maar het enige is dat je het had moeten vertellen voordat je me ging zoenen.”

Frank en Andries roddelen over de vrouwen in het Huis. “Ik had het nieuws van Kelly niet verwacht,” zegt Andries.

Wat een LOSER!:whip:

[fryse ego mode on]

Tis wel een FRYS, en friezen komen voor friezen op, dus...

f kophoude :D:D:D:D

[fryse ego mode off/]
New Wave
quote:
Originally posted by Dj Lex

Wat deed je daar dan? Dus jij kon echt alles zien?

Ik was op dat moment camera-assistent, dus beetje achter de camera lopen........ennuhhh koffie drinken :p
Dj Lex
Haha lachuh joh.
En wa betreft die reactie van die gozer, die vind ik heel zwak. Dat is natuurlijk weer geen sensatie. Hij had hem gelijk op zijn bek moeten rammen
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Dj Lex
Haha lachuh joh.
En wa betreft die reactie van die gozer, die vind ik heel zwak. Dat is natuurlijk weer geen sensatie. Hij had hem gelijk op zijn bek moeten rammen

Hem??? Niet meer hoor...:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland